Omegan xenonit

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
_pexxi_
'Senator'
'Senator'

Omegan xenonit

Viesti Kirjoittaja _pexxi_ »

Mulla ois tuo etuakselin kuormatunnistin paskana ja nyt pitäs uutta yrittää metsästää.. onko täälä porukka löytäny tuota osaa muualta kun merkkiliikkeestä? ite kävin kyseleen hintaa niin vanhalla osanumerolla oli 85e mutta sitä ei voinu tilata sillä numerolla enään ja maahantuojalta hommattiin uus numero niin tuo hinta hyppäs 240euroon :what: meinasin tippua penkiltä ku kuulin ton hinnan!
Omega B2 2002 Elegance
Z22XE
NI-TO
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: Omegan xenonit

Viesti Kirjoittaja NI-TO »

Mulle eräs "paja" totesi saman vian ja hommasin sitten käytetyn anturin ja vaihdoin. Uutta en saanut edes marmoritiskiltä, tilattiin kyllä kaksikin kertaa muttei ole vieläkään kuulunut (puolivuotta mennyt) enkä enää tarvikkaan. Vika ei sit kuitenkaan ollut anturissa vaan oikeassa tasonsäätö moottorissa, jonka hommasin käytettynä ja nyt pelittää kiitoksia vaan I.kone:lle!! Jäljelle jäi siis se alkuperäinen anturi ehjänä, jos kiinnostaa, edullisesti.
_pexxi_
'Senator'
'Senator'

NI-TO kirjoitti:Mulle eräs "paja" totesi saman vian ja hommasin sitten käytetyn anturin ja vaihdoin. Uutta en saanut edes marmoritiskiltä, tilattiin kyllä kaksikin kertaa muttei ole vieläkään kuulunut (puolivuotta mennyt) enkä enää tarvikkaan. Vika ei sit kuitenkaan ollut anturissa vaan oikeassa tasonsäätö moottorissa, jonka hommasin käytettynä ja nyt pelittää kiitoksia vaan I.kone:lle!! Jäljelle jäi siis se alkuperäinen anturi ehjänä, jos kiinnostaa, edullisesti.
Paljonko pidät hintaa sillä? laita yv:tä tai sähköpostia mulle asiasta osote on pekka.tiensu(at)luukku.com. oon nyt lähössä mökille mutta palaan sunnuntai iltana asiaan :)
Omega B2 2002 Elegance
Z22XE
NI-TO
'Kapitän'
'Kapitän'

Moro. Mulla toimii netti kotona ihan kivasti, mutta s-posti on peestä. Meilaan sulle maanantaina töistä. Hinta olis 35€ +postikulut. Sisältää anturin + telineen, mutta ei sitä "koiranluutankoa". Maksoin saman siitä käytetystä mikä mulla on nyt kiinni.
_pexxi_
'Senator'
'Senator'

NI-TO kirjoitti:Moro. Mulla toimii netti kotona ihan kivasti, mutta s-posti on peestä. Meilaan sulle maanantaina töistä. Hinta olis 35€ +postikulut. Sisältää anturin + telineen, mutta ei sitä "koiranluutankoa". Maksoin saman siitä käytetystä mikä mulla on nyt kiinni.
laita sitte siihen meiliin sun tilinumero niin laitan sen rahan maanantaina sun tilille. Pistän sitte mun osoite tiedot sulla vastauksena.
Omega B2 2002 Elegance
Z22XE
NI-TO
'Kapitän'
'Kapitän'

pekka.tiensu@luukku.com
Vastaanottajan sähköpostijärjestelmä ei löytänyt vastaanottajan sähköpostiosoitetta. Microsoft Exchange ei yritä toimittaa tätä viestiä puolestasi uudelleen. Tarkista sähköpostiosoite ja yritä lähettää tämä sähköpostiviesti uudelleen tai anna seuraava vianmäärityksen teksti järjestelmänvalvojalle.

Seuraava organisaatio hylkäsi viestin: mx1.luukku.com.

Tommosen viestin heitti takaisin kun koitin lähettää s-postia.
_pexxi_
'Senator'
'Senator'

joo pikku kirjotus virhe :) pekka.tiensuu@luukku.com
Omega B2 2002 Elegance
Z22XE
_pexxi_
'Senator'
'Senator'

voithan laittaa sen numeron YV:nä jos sulla ei toimi se s-posti niin saan tänään maksettua
Omega B2 2002 Elegance
Z22XE
_pexxi_
'Senator'
'Senator'

nyt on osa paikallaan ja toimii loistavasti :) kiitokset hyvistä kaupoista :peukku:
Omega B2 2002 Elegance
Z22XE
NI-TO
'Kapitän'
'Kapitän'

Ollos hyvä vaan :D . Näiltä sivuilta olen itsekin usein saanut LOISTAVAA!! apua edullisesti. Oli mukava kun sain kierrätettyä hjelppiä eteenpäin :D .
Vastaa Viestiin