ASTRA F '96 KESKUSLUKITUS ONGELMA
ASTRA F '96 KESKUSLUKITUS ONGELMA
Olisikohan kenelläkään kokemusta seuraavanlaisesta ongelmasta. Keskuslukitus toimii mutta avaa ovet samantien. Lukkomoottorit tutkittu (kokeiltu ottamalla pistoke irti moottorilta) takaluukkua ja pa-luukkua myöten. Ovivalo katkaisijat mitattu ja testattu mutta ei vaan prkl pysy ovet kiinni. Auttakaa miestä mäessä!!! 
Re: ASTRA F '96 KESKUSLUKITUS ONGELMA
Luulen että piuha(t) poikki oven ja korin välistä.
Eikö ovet pysy kiinni siltikään, vaikka laittas oven ns. takalukkoon eli avaimen kääntää vaaka-asentoon lukossa?
Nissan Almera 1.5 Sensation 2003
ootko radioa vaihtanut lähiaikoina??
Miten vois vaikuttaa tuo radion laitto? itselläni on vaihdettu, ja ovet menee lukkoon kun kuskin ikkunan veivaa alas.lepo89 kirjoitti:ootko radioa vaihtanut lähiaikoina??
Nissan Almera 1.5 Sensation 2003
mulla ainaki b vectrassa vaihdoin alkuperäisen radion pois niin ei pysynyt ovet enään lukossa vaikka laitto ns takalukkoon niin aukesi ovet vähän ajan päästä lukitsemisesta,,Ville91 kirjoitti:Miten vois vaikuttaa tuo radion laitto? itselläni on vaihdettu, ja ovet menee lukkoon kun kuskin ikkunan veivaa alas.lepo89 kirjoitti:ootko radioa vaihtanut lähiaikoina??
Itse asiassa vaihdoin radion (soittimen) juuri ja ovet alkoi toimimaan. Joko vika johtui siitä tai sitten siitä kun sain "tulvan" kuivateltua repsikan jalkatilasta. Sadevesi oli tullut sisään kun viemäri raitisilmasuodattimen luota oli tukossa.
Seuraamme tilannetta mutta en ole vielä kokeillut toimiiko lukot jos veivaa ikkunan kiinni kuskin ovesta... miten se vois vaikuttaa asiaan????
Seuraamme tilannetta mutta en ole vielä kokeillut toimiiko lukot jos veivaa ikkunan kiinni kuskin ovesta... miten se vois vaikuttaa asiaan????
ei mitenkään jos ei ole sähkölasit, tai siellä johdot ovensisällä hankailee toisiinsa kun ikkunaa liikuttelee ylösalas.MPA09 kirjoitti:mutta en ole vielä kokeillut toimiiko lukot jos veivaa ikkunan kiinni kuskin ovesta... miten se vois vaikuttaa asiaan????
opel vectra c 2,2 gts