F-Astran vuotavasta tuulilasista
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Olisiko jollain tietoa koskien F-Astran tuulilasitiivistetttä? Lasi kun on vähän kovera alaosastaan ja tässä kohtaa tiiviste on kuin työntynyt lasin alle. Tuulilasi vaihdettu helmikuussa. Kuuluuko tiivisteen olla lasissa kiinni koko matkan ja onko alatiiviste irrallinen? Vai pitäisikö auto palauttaa työn tehneeseen liikkeeseen ja vaatia takuukorvausta.........
Jos vuotaa niin takaisin vaan.
Samalla kysyisin jos joku tietää millä tavalla tuulilasin alareunassa oleva "muovilevy" tulisi olla kiinni tuulilasissa,liimalla? hyvällä tahdolla?
Mulle on myös vaihdettu lasi ja tuo muovi jätetty irti lasista sillä seurauksella että vesi tulee sisään ja nyt on alkanut vuotaa yläreunasta
Eli jos joku tietäisi lasinvaihtopaikan jossa työ tehdään ihan parhaalla mahdollisella tavalla,mainitse tännepäin.
Samalla kysyisin jos joku tietää millä tavalla tuulilasin alareunassa oleva "muovilevy" tulisi olla kiinni tuulilasissa,liimalla? hyvällä tahdolla?
Mulle on myös vaihdettu lasi ja tuo muovi jätetty irti lasista sillä seurauksella että vesi tulee sisään ja nyt on alkanut vuotaa yläreunasta
Eli jos joku tietäisi lasinvaihtopaikan jossa työ tehdään ihan parhaalla mahdollisella tavalla,mainitse tännepäin.
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Minun lasi vaihdettiin Raisiossa, eräässä suuressa alaan erikoistuneessa liikkeessä. otin yhteyttä toimitusjohtajaan ja lähetin pari digikuvaa. Vastaus oli että muovipaneelia irroittaessa tiiviste saattaa siirtyä paikoiltaan, mutta miten se sitten voi siirtyä puristuksiin lasin alle.........
käski vain teipata tiiviste lasin ja korilaipan väliin...
Ja vuoden takuu oli mukamas annettu työlle. Onko muilla huonoja kokemuksia siitä että takuukorvauksia yritetään pantata jos milläkin verukkeella?
käski vain teipata tiiviste lasin ja korilaipan väliin...