Mulla on opel astra G 1.8 sport malli.
Ja nyt kun tuli vähän kylmempi sää kone ei tuu riitäväksi kuuma. Jos mä seison lämpämässä kone niin et se on siell joku 80-90C ja sitten lähden ajamaan se kylmenee niin nopeasti että jo pari kilsan jälkeen se on alle mittarin alue. Tä tapahtuu jos ulkona on alle 4C. onks joku jotain ideoita?
opel astra G
Re: opel astra G
Termostaatti vaihtoon.
Vesi kiertää vapaasti koko ajan. Termostaatti puuttuu, tai se on jumittunut auki asentoon. Pahempi tilanne jos jumittuu kiinni.Pikku homma uusit termarin.
ei ihan pikku homma muistaakseni se on jakopäässä eli remmit ja muut romut pois tieltä
kysymys puhaltaako se kuumaa? kun mittarin mukaa jäähtyy?
kysymys puhaltaako se kuumaa? kun mittarin mukaa jäähtyy?
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Termostaatti sijaitsee kyllä moottorin jakohihnan puoleisessa päässä muttei vaadi hihnan irroitusta.
Mulla oli samanlaiset oireet, vaihdoin termarin sisäosan. Paisuntasäiliön verran nestettä pois ja termarin kotelo auki. Osa maksaa n. 10€ ja vaihto kestää n.puoli tuntia parkkipaikalla tehdessä.
Mulla oli samanlaiset oireet, vaihdoin termarin sisäosan. Paisuntasäiliön verran nestettä pois ja termarin kotelo auki. Osa maksaa n. 10€ ja vaihto kestää n.puoli tuntia parkkipaikalla tehdessä.