Apua omega ei käynnisty onko kellään ideoita

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
lootus
'Kadett'
'Kadett'

Apua omega ei käynnisty onko kellään ideoita

Viesti Kirjoittaja lootus »

Apua -(z)- Siis omppu lupaa mutta ei käynnisty . Olen tarkistanut että se saa pensaa , tulppiin tulee kipinä . olen mitannut joutokäynnin säätimen vastuksen , suuttimen vastuksen ja Olen tarkistanut polttoaine pumpun releen ja ne olivat ok. Mikähän mahtaa olla lämpöanturin vastus määrä :worship: Olisko jollain tietoo mistä muualta voisi vikaa etsi :o :o Siis auto on omega v:87 2l ruisku + automaatti . :banghead: Omega ajettiin talliin ja rukkasin takajarruja ja sain jarrut toimimaan kokeilin vielä että jarrut irrotti kunnolla ja sammutin auton sitten laitoin renkaan kiinni ja veinasin siirtää auton pihalle mutta ei käynnistynyt enään. :evil:
vetkula4x4
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Apua omega ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja vetkula4x4 »

Ettei vaan jakohihnasta olisi hampaita lähtenyt ja jako hypännyt?

Kokemusta on että bilteman hihna kesti 10tkm ja hampaita lähti :-?
lootus
'Kadett'
'Kadett'

Re: Apua omega ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja lootus »

Jakopään remmi vaihdettu keväällä :o ?? Voiko automaatti laatikossa olla jotain releitä tai käynnistyksen estoa ?? :o Jakoremmi on ehjä ja merkit on kohdillaan :banghead:Bensapumpun paineet 3,7 ja pumppu lykkäs 30 sekunnissa 1,4 litraa elikkä pensansaannissa ei vikaa ja tulpat antavat kirkkaan kipinän eli ei pitäs olla vikkaa siinäkään lämpöanturi mitattu ja normaalit arvot joten sekin pitäis olla ehjä suuttimet mitattu ja arvot ok. :banghead: Siis mistä alan etsi vikaa :bonk: :evil:
Vastaa Viestiin