Aktiivihiilisuodatin, miten päin ?
Aktiivihiilisuodatin, miten päin ?
Kummin päin tommonen aktiivihiilisuodatin pitäis nyt asentaa, kun ei oo minkäänlaista nuolta viittiny valmistaja laittaa läpyskään. Auto on vectra b. Toinen puoli suotimessa on vaaleempi ja toinen on tummempi. Tällä hetkellä suodatin on tummapuoli ulospäin. Normi paperisuotimessakin on se nuoli niin totta näissäkin on merkitystä kummipäin

Re: Aktiivihiilisuodatin, miten päin ?
enpä oo kuullut että aktiivihiilisuodatinta kukaan ois vaihtanu... tarkoitat varmaan raitsi-ilmasuodatinta?? vai onko aktiivihiilisuodattimia paperimallisia 
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
jos oikein muistan niin tumma puoli ylöspäin!
ja Latuu:
OPEL VECTRA-B 96->02 Aktiivihiilisuodin Vectra-B
Vectra-B 96-> Aktiivihiili ENSIasennus [1996->2002]
normi raitisilma suodattimen tilalle tuleva...
ja Latuu:
OPEL VECTRA-B 96->02 Aktiivihiilisuodin Vectra-B
Vectra-B 96-> Aktiivihiili ENSIasennus [1996->2002]
normi raitisilma suodattimen tilalle tuleva...
-
kuulantyontaja
- 'Admiral'

- Viesti:
perkele luulin jo että täällä joku hifistelijä pontikanteko-ohjeita kyselee kun aktiivihiilistä puhutaan

Mä taas laitoin muistaakseni omppuun tumman puolen sisään päin. Ajattelin ihan itse että näkee paremmin josko siihen suodattimen pintaan tulee likaa kun on valkoinen. Ja oli lamellien reunat samoin päin kun oli paperisuodattimessa..
Omega B2 2.6 executive
HAHA, oon vissiin liikaa haistellu bensahuuruja... nooh hyvä että tääki aukes nyt 
Joo raitisilmasuotimesta oli kysmys. Tummalla puolen oli kans enempi pahvia niitten kiinnityslirpakkeiden kohdilla, joten olkoot ny nii päin. Tämänhän pitäis kait suodattaa paremmin myös hajuja ym. Saas ny nähä. TM:n testissä kyl hävis 6-0 normi paperisille. Eivät taineet kiinanpojat tietää itekkään tehdessä kummipäin pitää asentaa
.