Kellonaika foorumin ketjuissa
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Kellonaika foorumin ketjuissa
Mistä johtuu että aina väärä kellonaika foorumin viesteissä? Laitoin alusta- osiolle viestin noin 02:30 ja näyttää aikaa 00:26 
Re: Kellonaika foorumin ketjuissa
Minulla näkyy kyllä tuo ihan oikein. Eli tuossa sinunkin viestissäsi siis tuo 02:34 ja nyt tätä kirjoittaessani pc:n kello näyttää 02:41.keltanokka kirjoitti: Kirjoittaja keltanokka päivämäärä 21 Marras 2009 02:34
Mistä johtuu että aina väärä kellonaika foorumin viesteissä? Laitoin alusta- osiolle viestin noin 02:30 ja näyttää aikaa 00:26![]()
Ja foorumin kellon mukaan se oli 02:38 eli eroa sen verran mitä tämä mun pc:n kello näyttää pieleen, koska oikea kellonaika esim. juuri nyt on 02:39.ata kirjoitti: Kirjoittaja ata päivämäärä 21 Marras 2009 02:38
Minulla näkyy kyllä tuo ihan oikein. Eli tuossa sinunkin viestissäsi siis tuo 02:34 ja nyt tätä kirjoittaessani pc:n kello näyttää 02:41.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Ja kellonajan asetukset foorumilla on itselläni seuraavat:
Omat asetukset -> Asetukset-välilehti
Aikavyöhyke: UTC+2 (Eastern European Time) (mitä Suomessa käytetään)
Kesäaika: Ei
Omat asetukset -> Asetukset-välilehti
Aikavyöhyke: UTC+2 (Eastern European Time) (mitä Suomessa käytetään)
Kesäaika: Ei
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Kiitos ata! Ehkä olisi kannattanut tutustua paremmin asetuksiin 
^--- Tosin tuntus muutaman minuutin OCF:n serverin kello näyttävän väärin kun vertaa esim. NTP-aikaan (http://www.pool.ntp.org/zone/fi)...
Foorumin kello siis edellä.
Kolme minuuttia oli äsken tehyn testin perusteella.
Foorumin kello siis edellä.
Kolme minuuttia oli äsken tehyn testin perusteella.
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Nyt huomasin, et foorumin kello on n. 19min jäljessä UTC-aikaa... Eilen se oli vielä ok. Outoa?
Edit: foorumi näyttää mulle, et lähetin tämän viestin klo 00.10, vaikka kello on 00.28.
Edit: foorumi näyttää mulle, et lähetin tämän viestin klo 00.10, vaikka kello on 00.28.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
19:27
EDIT: 20 min vitullaan.
EDIT: 20 min vitullaan.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
20.58
Edit: 19min viturallaan. (Atomic Clock Sync)
Mistä tämä johtuu?
Mistä tämä johtuu?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Tähän mitään ideaa, et mistä voi johtua tai jopa ratkaisua?Timonen kirjoitti:20.58
Mistä tämä johtuu?
Siirtäkää ne omat kellonne foorumin aikaan. 
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
No enpä tiedä tarkemmin että kuka tätä foorumia (ja muutenkin opelclubfinland.fi) pyörittävää palvelinta hallinnoi (tai edes että missä tämä palvelin on tai kuka sen omistaa tai... ainoastaan että se on CentOS
mutta siitä nyt ei ole paljoa iloa ), mutta se joku voisi mennä ja kirjautua sille ja asettaa kellon aikaan ja samalla vaikka ihmetellä että miksi ihmeessä sen kello ei ole ajassa (ja laittaa vaikka ntpd:n tms toimintaan)....
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
Mun tietokoneen kello on atomikellon ajassa... Ja sen pitäis olla kai se maailman tai universumin tarkin kello?Jarno kirjoitti:Siirtäkää ne omat kellonne foorumin aikaan.
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Mun koneen kello on nyt 23:39. Ja tämä näyttää...
Eli 20min eri ajassa...
Eli 20min eri ajassa...
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
En ole kyllä tämän asian suhteen käyttänyt minuuttiakaan aikaa... aika vähäpätöinen juttu kun tässä on ollut tähdellisempiäkin hommia... 
Mutta palvelin pyörii Nebulan webhotellissa virtuaalina eli serveri ei ole meidän hallinnassamme.
Mutta palvelin pyörii Nebulan webhotellissa virtuaalina eli serveri ei ole meidän hallinnassamme.