c20letin tk moottorin vaihto.
c20letin tk moottorin vaihto.
Onko oikeasti niin että c20letin tyhjäkäyntimoottoria vaihtaessa täytyy irrottaa imusarja päästäkseen siihen käsiksi? Vai onko olemassa jotain kikka-kakkosta jolla sen saa vaihdettua irroittamatta sitä imusarjaa.
Voi, V6 soikoon!
Re: c20letin tk moottorin vaihto.
Eikös imusatsi ole kaasuläpästä alaspäin samanlainen C20XE:n kanssa?
Jos on, niin kyllä tuon tyhjäkäyntisäätimen pystyy vaihtamaan imusarjaa irroittamatta, mutta tarttee olla hoikat kädet ja hyvät hermot
Jos on, niin kyllä tuon tyhjäkäyntisäätimen pystyy vaihtamaan imusarjaa irroittamatta, mutta tarttee olla hoikat kädet ja hyvät hermot
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
C20XE onnistuu joutokäyntivakaimen vaihto ilman imusarjan irroitusta ja uskoisin, että se myös LETiin onnistuu... Reittinähän on ala- tai yläkautta, itse olen yläkautta äheltänyt sen C20XE moottoriin.TJT kirjoitti:Eikös imusatsi ole kaasuläpästä alaspäin samanlainen C20XE:n kanssa?
j.h
Itse vaihdoin c20xe:n alakautta, jolloin oli suhteellisen helppo. Letissä taas alakautta ei tule kuuloonkaan jakolaatikon ollessa tiellä (jos siis puhumme nelikosta, muutenhan se onnistuu)
- Manta B, letitetty 20XE, R25, tulossa...
Kyllä puhumme nelikosta, unohtui vaan mainita se
. Alakautta se on tosiaan täysin mahdoton vaihtaa jakoaskin takia. Yläkautta moottorin juuri ja juuri näkee taskulampulla, käden sinnne saaminen tuntuu melkein mahdottomalta kun eteen tulee esim. ABS:n putket ja paljon muuta pientä ja tarpeellista
.
Voi, V6 soikoon!
laturinko purkaa edestä niin pitäisi päästä vaihtaan moottori
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Laturin kun otti pois niin sinne tuli melkein jopa tilaa
. Ilman laturiakin homma vaatii pienet kädet ja hyvät hermot, no onpahan vaihdettu sekin. Kiitos madi:lle vinkistä 
Voi, V6 soikoon!
ite en ainakaan ois mitää laturia ottanu irti, ite ainakin sain sieltä toiselta puolelta vaihdettua sen jopa suht helposti.
itse otin vaan johtosarjan (naku-tk) irti ja sitten ahtoletkun ja loppu oli suht helppo kun käsillä löys mestat ja etti klemmarit.
x10 vaihtanut lettiin
itse otin vaan johtosarjan (naku-tk) irti ja sitten ahtoletkun ja loppu oli suht helppo kun käsillä löys mestat ja etti klemmarit.
x10 vaihtanut lettiin
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Oli ihan hyvä että otin laturin irti, klemmarit sattu kaikki olemaan niin päin että niitä ei saanut auki jos ei ottanut laturi pois._Jape_ kirjoitti:ite en ainakaan ois mitää laturia ottanu irti, ite ainakin sain sieltä toiselta puolelta vaihdettua sen jopa suht helposti.
x10 vaihtanut lettiin
Voi, V6 soikoon!
aaa jeps. muistan itelläkin oli ekalla kerralla klemmarit just vituillaan ettei päässy mistää kautta oikeen avaamaan.
Superdiileri.
Sama täällä. Ekalla kerralla joutui irroittamaan laturin, jotta pääsi klemmarit avaamaan.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri