-05 wagon
Soitin ongelma Vectra 05
-
Kreikanmeri
- 'Kadett'

Soitin ongelma Vectra 05
Käynnistin auton ja pysyi käynnissä noin 3sek kunnes sammui. Käynnistin uudelleen ongelmitta. Sen jälkeen huomasin, että soittimessa ei enään pala valot eikä näyttö ilmoita mitään tietoa mp3:sta eikä radiosta. Muuten kyllä toimii ihan hyvin. Onko kukaan törmänny vastaavaan ongelmaan? Oon räplänny kaikkia nappuloita miten sattuu, eikä mikään näyttäis auttavan..
Ai niin, ja ratin nappulat ei myöskään toimi enään.. Prkl kuskin puoleinen peilikin tippui jonnekkin motarille. Kaikennäköistä..
-05 wagon
-05 wagon
Re: Soitin ongelma Vectra 05
ai sullakin lähti peili
Ja marmoritiskillä kalllista lasia myynnissä. Itse tilasin Automuovin kautta ~80€ .
jos purkaamolta löydät niin osta äkkiä pois.
Ja marmoritiskillä kalllista lasia myynnissä. Itse tilasin Automuovin kautta ~80€ .
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Eikös sulle joku peilejä tarjonnut kun oman olit tilannu... Nyt oiva tilaisuus välittää tietoa..marqus kirjoitti:ai sullakin lähti peili![]()
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
Laitoin jo tiedot eteenpäin kun huomasin ton... mut eikös noissa mankoissa ole ollut jotain vikaa muutenkin...gts2003 kirjoitti:Eikös sulle joku peilejä tarjonnut kun oman olit tilannu... Nyt oiva tilaisuus välittää tietoa..marqus kirjoitti:ai sullakin lähti peili![]()
on ilmeisesti ollut, on niitä muutkin joutunut korjauttaan. merkkiliike.
opel vectra c 2,2 gts
Juu niin teki, en muistanugts2003 kirjoitti:Eikös sulle joku peilejä tarjonnut kun oman olit tilannu... Nyt oiva tilaisuus välittää tietoa..marqus kirjoitti:ai sullakin lähti peili![]()
Kaikenlaista harmia......
Mä teetin lasiliikkeessä pahvimallin mukaan peilin. Maksoi hurjat 5e.marqus kirjoitti:ai sullakin lähti peili![]()
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
-
Kreikanmeri
- 'Kadett'

=) Täytyypä itsekin tehdä sama homma!vectraTBO kirjoitti:Mä teetin lasiliikkeessä pahvimallin mukaan peilin. Maksoi hurjat 5e.marqus kirjoitti:ai sullakin lähti peili![]()