Kadett e 1.8i
Kadett e 1.8i
Vikaa vieläkin ! Uudet tulpat pistin mut ei vieläkään käynnisty, bensa haisee vähän käynnistäessä. Outo juttu et luo paljon painetta öljypohjaan ja se räkäsee öljytikun pois joku letku/putki jäässä? Koitin lämppäriin laittaa mut ei vissiin toimi ku ei kuulu minkäänlaista ääntä. Kesää odotellessa ? 
Opel Kadett e 1,8i
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa
Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa
Re: Kadett e 1.8i
luultavastikin huohotinletku(t) jäässä, jolloin päästää paineen pois öljytikusta.. onneks sieltä kautta eikä esim. venakopantiivisteen välistä niinkuin meidän omega teki.
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
Juurikin noin... samaa mieltä olen, että huohotinleku(t) jäässä ja/tai tukossa. Parempi purkaa pois letkut, sulattaa ja puhdistaa huolella.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Kiitos kiitos molemmille
ömm missäs suunnassa ne siellä on ? öljyt valahtaa pois sitte ?
Opel Kadett e 1,8i
Se letku tai letkut yhdistää öljytilan ja venttiilikopan. Eli kampikammio höyryt nousee sinne kannen yläpuolelle.
Yleisin paikka lienee, että lähtö on siitä öljytikun vierestä ja yhdistyy sitten venakopan kylkeen tai päälle.
Ja öljyt EI tule ulos.
Yleisin paikka lienee, että lähtö on siitä öljytikun vierestä ja yhdistyy sitten venakopan kylkeen tai päälle.
Ja öljyt EI tule ulos.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Ookei kiitos ja huomenna tiiraamaanTimonen kirjoitti:Se letku tai letkut yhdistää öljytilan ja venttiilikopan. Eli kampikammio höyryt nousee sinne kannen yläpuolelle.
Ja öljyt EI tule ulos.
Opel Kadett e 1,8i