Kävinpä katsastuksessa, oli yhtä, jos toista vikaa... mutta pahimmat ovat nuo moottorin päästöt. vikavaloahan se ei paistattele, mikä lienee noiden päästöjen ylittyminen? hc ppm tyhjäkäynnil 243 ja kierroksilla 276 co % oli tyhjäk. 0.18 (rajoissa) mutta kierroksilla 0.70...
Mistä lähden vikaa etsimään? on aivan hepreaa mulle nuo...
b vectra -96 1.6 hc ppm ja co päästöt meni yli...
Re: b vectra -96 1.6 hc ppm ja co päästöt meni yli...
miten olis haku?
semmonen nappula löytyy tosta oikeasta reunasta.. topicceja on varmasti ihan tarpeeksi missä aihetta on käsitelty.
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Mä olen kokeillu sitä hakua, ja muuta kuin pala hermo sen kanssa.... Aamusella ei ollu aikaa, mutta jospas nyte...
Nyt on käytetty hakua ja edelleen ei pala muuta, kuin hermo... Tulee niin miljoona eri vaihtoehtoa, että auto kerkee ruostumaan häviksiin, ennen kuin löydän oikeat tiedot...
Se vähä mitä löysin, olisi katalysaattori rikki...
Mutta mistä tiedän, mikä rikkoi vanhan katalysaattorin? Jos ostan uuden (300e) laitan sen kiinni ja taas se hajoo, sit kyllä poltan hermojeni lisäksi auton...
Nyt on käytetty hakua ja edelleen ei pala muuta, kuin hermo... Tulee niin miljoona eri vaihtoehtoa, että auto kerkee ruostumaan häviksiin, ennen kuin löydän oikeat tiedot...
Se vähä mitä löysin, olisi katalysaattori rikki...
Mutta mistä tiedän, mikä rikkoi vanhan katalysaattorin? Jos ostan uuden (300e) laitan sen kiinni ja taas se hajoo, sit kyllä poltan hermojeni lisäksi auton...
osta motonetin tavike katti... n.90 euroa! katin voi rikkoa melkeen mikä vaan,mut yleisin on vanhuus,eli tulee rojut ulos. eikä oo tohon hintaan enää hirveen kallis hutikaan jos ei ole katti sökö
-moottorin murinaa ja voimansiirron vollotusta-
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
Kiitos vastauksesta.