Mulla on -78 sedani projektina. Korissa hiukan peltihommia, takakaaret ja kuskin lattia. 1.2S koneeseen pitäisi piristystä kanssa saada, kansi, nokka ja tupla jo hankittuna. Turbokin on käynyt mielessä. Ulkomailla oleskelun vuoksi on vaan hitaasti edennyt tämä projekti.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Mikaki on 2003-08-10 14:52 ]</font>
Mullakin on projekti coupe, olen tehnyt siitä jopa sivunkin yhdeksän kuvan voimin, mutta eipä ole netissä vielä.... Minne sen sais helposti ilmaseks? (1,9 Mt) "Autossa" ei ole yhtään mitään kiinni, mutta niitä kuvia ei ole vielä tullut otettua....
Joo, vähän oli madallettu mun projektia... kuvat on jo n. 5-6kk vanhoja, että on se edistynyt noista... kahdessa kuvassa on jo listat irti, ostaako joku, kaikki löytyy, vaikka kuvissa se yks on irti... kiinnikkeitäkin löytyy, paitsi muutama... Kadetin kuvia
<font size=-1>[ This Message was edited by: Coupe Kadett on 2003-06-01 18:16 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: coupe kadett on 2003-08-15 19:24 ]</font>
Nyt näkyy... Kadett C Coupen kuvia
Sanokaa mielipidettä tosta taka kulmasta (korjaaminen) ja onnistuneesta madalluksesta
Lisäys: hintaa autolla oli 250 eeroo ja se ajettiin pihaan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Coupe kadett on 2003-08-15 19:25 ]</font>
Olihan noi ihan mielenkiintoisia ratkaisuja. Mun mielestä toi Coupén perä on ihan hieno alkuperäisenä (korkeena), mutta ei se pahalta näytä noin madallettunakaan
Näytti tosta peräloosteri kuvasta siltä, että sunkin peräloosteri on ruostunu siitä pyörän kolosta ja sieltä oikeesta reunasta samalla lailla ku meidänki.
Ton rengas kotelon mä vedän suoraks, näyttää aikas rumalta kun sen massaa ja se vilkkuu sieltä alta... tietysti jos entisöi ni mitään tollaista voi tehdä...
Lisäks vetäsen tohon takavaloiks 6 pyöreetä lamppuu, löytyis vaan jostain... Gti-magazine joskus vuonna nakki ja salama, Kadett E modena flash, sellasia pitäis saada, mistä ne on ostettu??
No tällä hetkellä se on vielä tuola kuvan mukaisessa vanhassa "ladossa", mutta kunhan saan kunnoola projektin käyntiin niin kyllä se siitä tallinpuolelle luultavasti siirtyy.
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)