Onko kenelläkään kokemuksia automaattivaihteisen Vectran äkillisestä kulutuksen noususta normaaliajossa? Vaikka vaihdan ajon aikana N-vaihteelle eli vapaalle, niin kulutus voi olla jopa 20L/100km rullatessaan. Vaikka auto rullaa vapaalla, niin siinä on selvästi veto päällä koko ajan.
Sitten kun pysäytän auton, niin nenään pöllähtää palaneen haju (jarrut tai öljy...)
Onko vika vaihdelaatikossa vai jossain muussa?
ps. kaksi kertaa käyttänyt autoa huollossa Delta-autolla asian takia, eikä vikaa ole saatu korjattua...HJELP!!!
Vectra -07 1.9cdti ongelma!!!
Re: Vectra -07 1.9cdti ongelma!!!
Parempi olisi tämä kysymys laittaa tuonne diesel - puolelle.
Jos jarrut lämpenee, niin sen voinet itse tarkistaa...
Jos jarrut lämpenee, niin sen voinet itse tarkistaa...
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
laatikossa vaihdettu öljyjä? jos oot esim hirveesti hinannu vaunua yms. niin palaa nopeasti öljyt
-moottorin murinaa ja voimansiirron vollotusta-
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
Kuulostaa vahvasti siltä että autossasi on hiukkassuodatin jota aika ajoin poltetaan tyhjäksi roinasta. Kun poltto on päällä kulutus hyppää tuollaisiin lukuihin ja palaneen käry on huomattava. Myös käynti muuttuu samassa yhteydessä yleeensä epätasaiseksi. Asiasta ei yleensä ole syytä huolestua vaan se kuuluu asiaan. Näin kertoivat paikallisessa huollossa kun itsekin asiaa ihmettelin oman autoni kohdalla.
Kiitoksia. Näin olen sen ymmärtänytkin. Se vain ihmetyttää, että eivät siellä huollossa sanoneet mitään sen toiminnasta silloin kun käytin autoa huollossa tuon olettamani vian takia. Nooh, nyt olen viisaampi asian suhteen