Irmscher Bensa pumpun rele?
Irmscher Bensa pumpun rele?
Tarkotuksena oli laittaa 1.3 kadettii irmeli kiinni mutta rele oli hapettunut.
7-napainen rele kyseessä. mikä rele se on? bensapumpun?
ja mistä niitä saa?
ps. paljonko tuo lisä hevosia tuo Irmscher 1.3s jossa 75hp vakiona? ja muita viri ehdotuksia?
7-napainen rele kyseessä. mikä rele se on? bensapumpun?
ja mistä niitä saa?
ps. paljonko tuo lisä hevosia tuo Irmscher 1.3s jossa 75hp vakiona? ja muita viri ehdotuksia?
Astra F Turbo (B204)
Re: Irmscher Bensa pumpun rele?
Kadett E 1.8GSI on sama rele. Mutta moottorityypin pitää olla 18E.
Onneksi noita saa edelleen kaupasta, ei mitenkään vaikea osa. Kirjat vaan ei tunne mitään irmscher-jälkiasennusmalleja, niin pitää tietää kysyä oikealla nimellä.
Onneksi noita saa edelleen kaupasta, ei mitenkään vaikea osa. Kirjat vaan ei tunne mitään irmscher-jälkiasennusmalleja, niin pitää tietää kysyä oikealla nimellä.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Tuon ruiskun kanssa suosittelen kunnollista kartiofiltteriä.
Tuon irmelin putsarikotelon imuputki on niin ohut mehupilli, että ahdistaa kohtuu paljon.
1.6 kadetissa pystyi jopa persdynolla sanomaan tehojen nousseen ja kierrosherkkyys parani.
Tuon irmelin putsarikotelon imuputki on niin ohut mehupilli, että ahdistaa kohtuu paljon.
1.6 kadetissa pystyi jopa persdynolla sanomaan tehojen nousseen ja kierrosherkkyys parani.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
AD:lta löytyy tilaamalla ja maksaa 24€... Kävin itse tiistaina hakemassa saman releen... 
Mercedes-Benz 230TIC W124 "SleeperLintta"
Vw Taro 4WD "mennään just sinne minne halutaan"
Kadett C -79 "Vanha Rouva" (Kesäauto)
Suzuki Gsx-R 750
Suzuki Gsx-R 750
Ei se kummosen kokonen ole, mutta eipä ole kummonen se ilmamäärämittarin aukkokaan...TJT kirjoitti: Tuon irmelin putsarikotelon imuputki on niin ohut mehupilli, että ahdistaa kohtuu paljon.
Tosin, ittelle en viittiny koskaan sitä vakio putsarikoteloa ees ruveta sovittamaan paikalleen, niin en voi verrata hyötyä.
Nyt kun tuli mainittua, niin mulla olis ylimääräinen kunnollinen sovitin siihen aukkoon kartiofiltterille. Pipercrossin tekele. Simotat kannattaa jättää hyllyyn...CTi kirjoitti:eipä ole kummonen se ilmamäärämittarin aukkokaan...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Saitko hommattua releen?
Suzuki Gsx-R 750
Suzuki Gsx-R 750
En ole vielä saanut hommattua... motonetistä luvailtii oikeeta relettä... opel/bmw ruisku bensa pumpun rele nimellä 7nap liitin...
vai pyydänkö suoraan 1.8GSI (18E) relettä?
irmcheri on vielä kiillotuksessa. menee kiinni 8.5.2010 aikoihin. jos tällä kertaa muistaisi ostaa imusarja tiivisteen
pistäkää joku mulle YV:nä tietoo tuosta imuputkesta ja yms. onko 1.6 irmelis yhtää isompi putki tai massa mittarin reikä? pystyykö läppä koteloo viilaamaan?
vai pyydänkö suoraan 1.8GSI (18E) relettä?
irmcheri on vielä kiillotuksessa. menee kiinni 8.5.2010 aikoihin. jos tällä kertaa muistaisi ostaa imusarja tiivisteen
pistäkää joku mulle YV:nä tietoo tuosta imuputkesta ja yms. onko 1.6 irmelis yhtää isompi putki tai massa mittarin reikä? pystyykö läppä koteloo viilaamaan?
Astra F Turbo (B204)
itse ainakin ostin gsin releen 7-napanen. Tilas ad:lta maanataina niin oli jo tiistaina mikkelissä... 
Suzuki Gsx-R 750
Suzuki Gsx-R 750
Mä ostin joskus sen motonetin tarjoaman releen ja lopputuloksena pumppu huusi koko ajan vaikka ei ollut edes virrat päällä autossa. No, mulla nyt oli muutenkin sähköt sekaisin. 
Mulla myös 1.3. Irmscher ja vakio ilmanputsarilla. Pitäis laittaa 8v GSI:n suodatin kiinni, kun vain jaksais. Se kun menisi vakiopaikalle ilman porailua kiinni. Oon ostanut jotain läpinäkyvää putkea tuohon ja ajatellut siitä rakentaa sen imuputken.
Joskus kävin paikallisessa Opel-liikeessä kyselemässsä millainen 8v GSI:ssä on tuo imuputki. Ei ollut enää ko. tuote saatavilla, niin päätin rakentaa tuon itse.
Tietääkseni 1.6:ssa ja 1.3:ssa Irmeleissä olis samat osat pois lukien suuttimet ja tietty imusarja. Oon funtsinutkin kun näissä on nokat eri luonteiset, että eikö jotain muutakin eroa pitäisi olla? Oma auto vaan tuntuu olevan hyvin vääntävä siihen nähden miten se laulaa yläpäässä. Tuntuu, niin kuin tarvitsis enemmän ruokaa yläpäässä.
Joskus kävin paikallisessa Opel-liikeessä kyselemässsä millainen 8v GSI:ssä on tuo imuputki. Ei ollut enää ko. tuote saatavilla, niin päätin rakentaa tuon itse.
Tietääkseni 1.6:ssa ja 1.3:ssa Irmeleissä olis samat osat pois lukien suuttimet ja tietty imusarja. Oon funtsinutkin kun näissä on nokat eri luonteiset, että eikö jotain muutakin eroa pitäisi olla? Oma auto vaan tuntuu olevan hyvin vääntävä siihen nähden miten se laulaa yläpäässä. Tuntuu, niin kuin tarvitsis enemmän ruokaa yläpäässä.