ja toisekseen voinko mä tehdä niin että nostaun auton ylös irrotan renkaan, otan ton etuvakaajan yhdystangon irti ja laitan renkaan takas ja lasken auton. niin voinko mä sitten paikallaan käännellä rattia rikkomatta mitään?
vectran etuvakaajan yhdystanko!
vectran etuvakaajan yhdystanko!
mitä jos yllämainitussa tangossa on vikaa? mitä käy? millasia "oireita" syntyy? 
ja toisekseen voinko mä tehdä niin että nostaun auton ylös irrotan renkaan, otan ton etuvakaajan yhdystangon irti ja laitan renkaan takas ja lasken auton. niin voinko mä sitten paikallaan käännellä rattia rikkomatta mitään?
ei tarvii ajella yhtään mut jos vaan paikallaan vois käännellä rikkomatta mitään ni kiva juttu olis =)
Vectra 1.8 16v -97 farmari
Re: vectran etuvakaajan yhdystanko!
No, ne pallonivelet väljistyy ja se aiheuttaa kolahtelua... Sinun olisi kannattanut olla tarkkana siinä vaiheessa, kun vaihdoit niitä iskarin yläpäitä
Väljistyneen pallon tuntee siinä vaiheessa, kun tanko on löysänä ilman muttereiden avaamistakin. Tunkilla lasket koria "sopivasti" tukivarren alla olevaa tukea vasten.
Voi sitä pyörää käyttää paikallaan ja käännellä tanko irroitettunakin.
Re: vectran etuvakaajan yhdystanko!
okei, kiitoksia vastauksesta =)rgs1 kirjoitti:No, ne pallonivelet väljistyy ja se aiheuttaa kolahtelua... Sinun olisi kannattanut olla tarkkana siinä vaiheessa, kun vaihdoit niitä iskarin yläpäitäVäljistyneen pallon tuntee siinä vaiheessa, kun tanko on löysänä ilman muttereiden avaamistakin. Tunkilla lasket koria "sopivasti" tukivarren alla olevaa tukea vasten.
Vectra 1.8 16v -97 farmari