Elikäs onko kukaan jättänyt tai poistanut sivuvilkkuja autostaan ja käyttänyt katsastuksessa ilamn että olisi tullut sanomista/peräti hylkääminen tai korjauskehotus ?
Itselläni ei nimittäin ole ja katsastus häämöttää.
Zeppie
Sivuvilkut
Minkä ikäinen auto on kyseessä?
Muistaakseni 1.1.1985 jälkeen rekisteröidyissä autoissa on oltava sivuvilkut(viisaammat korjatkaa,jos on tarvista).
Itse jätin maalauksen yhteydessä -89 Kadetistani sivuvilkut pois.Meni läpi yhden katsastuksen,mutta seuraavassa suikkalakki huomas puutteen ja laitatti vilkut rekisteriotteeseen tehdyn korjauskehoituksen kera.
Muistaakseni 1.1.1985 jälkeen rekisteröidyissä autoissa on oltava sivuvilkut(viisaammat korjatkaa,jos on tarvista).
Itse jätin maalauksen yhteydessä -89 Kadetistani sivuvilkut pois.Meni läpi yhden katsastuksen,mutta seuraavassa suikkalakki huomas puutteen ja laitatti vilkut rekisteriotteeseen tehdyn korjauskehoituksen kera.
Näin kertoili katsastusmies, kun itse jäin leimatta viime kesänä:
Huhtikuussa 2002 on säännöt tiukentuneet, eli sivuvilkut on oltava leiman saamiseksi paperiin.
Tätä aikaisemmin saanut "kehoituksen" vilkkujen laittamisesta, mutta leiman saamista niiden puute ei ole estänyt. Tästä syystä moni tuontiauto saa vilkkunsa usean vuoden myöhässä...
Tuo auton ikäraja tais olla 85/86 tienoilla.
<font size=-1>[ This Message was edited by: ksutinen on 2003-06-12 12:11 ]</font>
Huhtikuussa 2002 on säännöt tiukentuneet, eli sivuvilkut on oltava leiman saamiseksi paperiin.
Tätä aikaisemmin saanut "kehoituksen" vilkkujen laittamisesta, mutta leiman saamista niiden puute ei ole estänyt. Tästä syystä moni tuontiauto saa vilkkunsa usean vuoden myöhässä...
Tuo auton ikäraja tais olla 85/86 tienoilla.
<font size=-1>[ This Message was edited by: ksutinen on 2003-06-12 12:11 ]</font>
Söörtsillä löyty se toinen keskustelu missä asiaa käytiin ihan vähän aikaa sitten läpi....
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 1&forum=10
<font size=-1>[ This Message was edited by: Azzyyr on 2003-06-12 13:14 ]</font>
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 1&forum=10
<font size=-1>[ This Message was edited by: Azzyyr on 2003-06-12 13:14 ]</font>