Onko kokemusta kyseisestä merkistä?
Uskaltaako laittaa vai maksaako suosiolla kerralla muutama kymppi enemmän?
Ainakin myyjä vakuutteli että laadukkaan näköinen.
Tulis Zafiraan (1.8, vm.2000), elikkä saa myös tarjota jos jollain ylimääräiseksi olisi jäänyt kyseinen (uusi) osa.
Nissen merkkisten lauhdutinkennojen laatu??
-
opel is best
- 'Senator'

Re: Nissen merkkisten lauhdutinkennojen laatu??
On joskus tullut asenneltua, ei niissä tapauksissa alkuperäiselle ole oikeastaan mitenkään hävinnyt.
Toisaalta, onko se käytetty kenno parempi kuin Nissen...Tuskin, kennot tuntuu nykyään "kuluvan" nykyään nopeasti ja helposti...
Toisaalta, onko se käytetty kenno parempi kuin Nissen...Tuskin, kennot tuntuu nykyään "kuluvan" nykyään nopeasti ja helposti...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Ainakin B Omegoissa ollu ongelmallinen tuo Nissenin kenno, koska putkien lähdöt kai erilaiset kuin alkuperäiset, joten ei mene heittämällä kiinni vaan joutuu muokkaamaan vanhasta joitain osia tuohon Nissenin kennoon. Näin siis ainakin B Omegassa.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
-
Master_Blaster
- 'Admiral'

Ainakin MV6 automaatti omegaan meni nissenin jäähdytin heittämällä,kaikki putkienlähdöt oli juuriNalen kirjoitti:Ainakin B Omegoissa ollu ongelmallinen tuo Nissenin kenno, koska putkien lähdöt kai erilaiset kuin alkuperäiset, joten ei mene heittämällä kiinni vaan joutuu muokkaamaan vanhasta joitain osia tuohon Nissenin kennoon. Näin siis ainakin B Omegassa.
kuin alkuperäisessä.Omegoihin on noita jäähdytinmalleja paljon,joten ongelmia voi tulla,jos ei saa
juuri oikeanmallista jäähdytintä
Tuo B-omegan kennoongelma taitaa olla vain lämppärikennossa, itsekin olen yhden semmoisen kanssa joutunut painimaan. Kyllä nuo jäähdyttimet ja ilmastoinnin kennot on ihan asiallisesti sopineet ainakin mitä minulle on eteen tullut.
Ei moitittavaa, hyvin meni G Astraan kiinni ilmastoinnin kenno. Kiinnikkeet oli hiukan eri kulmassa kuin alkuperäisessä, mutta aika notkeesti sai käännellä parempaan asentoon. Putket meni kyllä heittämällä kiinni!
ex Astra G x16xel, edition100
Corsa B 1,0 12v
VW Touran 1,6FSI, Trendline
Corsa B 1,0 12v
VW Touran 1,6FSI, Trendline
No niinhän se olikin...Uhtua kirjoitti:Tuo B-omegan kennoongelma taitaa olla vain lämppärikennossa, itsekin olen yhden semmoisen kanssa joutunut painimaan. Kyllä nuo jäähdyttimet ja ilmastoinnin kennot on ihan asiallisesti sopineet ainakin mitä minulle on eteen tullut.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.