Eli mulla olis hinku saada eteen sähköikkunat vectraan. Motonetissa on tollanen ---Sähköikkunahissi Vectra-B etuY
* Sähköikkunahissit eteen yleiskytkimillä
124.00 €
Ja sen verran oon tietoa kattonu että käsijarrukahvan alla olevassa kotelossa joissain malleissa? on valmiina pistokkeet noille? mulla ainakin on siellä 2 pistoketta mihin ei mee mitään johtoja..onko ne ne? ja tietääkö kukaan että onko tossa yllämainitussa systeemissä molempiin etuikkunoihin ne vai vaan toiseen? ja millanen homma on laittaa noi sinne? jos jotain neuvoja sais ni hyvä olis =)
ne on siihen etulasien kytkimiin molempiin oma, kyllä laittaisin alkuperäiset onhan niitä täällä myynnissä, itse vasta laitoin yhteen vectraan, sähkösarja oven sisälle uusiksi ja sitten ne moottorit ja ohjainkortit, ne on popniiteillä ovipellissä kiinni, ja sitten ne kytkimet siihen vaíhdekepin ympärille, tuossakin on touhua riittävästä vieläpä epäsopivat tarvikerojut sinne, ja kaveri pitämään laseja muuten se tipahtelee sieltä alas, itse käytin ikkunakiskon irti, en ole varma oliko välttämätöntä, oli yhdellä t40 kiinni.