mittariston valojen vaihdon hinta?
mittariston valojen vaihdon hinta?
eli onko kellään tietoa millasta hintaa korjaamot ottaa jos vaihtais mun vectran mittariston valot? kun muutama niistä on pimeenä ja haluisin muutenkin punaset valot sinne. Että jos jonkunlaista hintahaarukkaa joku osais sanoo?
Vectra 1.8 16v -97 farmari
Re: mittariston valojen vaihdon hinta?
Itse olen joskus kysellyt niin siinä 50-80e tuntumassa liikkuu 
-Opel Calibra -93 2.0 Autom.
Arigato, Razorth.
Arigato, Razorth.
okei, kiitti =) sisältiks se lamput ja työn?Razorth kirjoitti:Itse olen joskus kysellyt niin siinä 50-80e tuntumassa liikkuu
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Eipä tuo nyt kaksinen homma pitäisi olla itsekään vaihtaa, vectra tosin ei tuttu, mutta noin yleensä. Kannattaa melki motonetistä tms. ostaa suoraan punaiset ledit oikealla kannalla, 5e/pari ja 3kpl yleensä vetää.
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Ei kyllä kummoinen homma ole itsekään tehdä, Vectra tosiaan on itelle hieman vieras tapaus mutta kirjastosta korjausopas, mahtaa kyllä löytyä ihan foorumiltakin ohjeet jos vaan hakua käyttää. Sanosinko että 3 kylmää kaljaa, sopiva ristipäämeisseli ja Radio Pooki niin eiköhän se sillä 
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
-
2.0 16v CDX
- 'Senator'

Näillä ohjeillakin tietysti pärjää! Tosin oluen pitää olla Karhun 3:sta ja tietysti sopivan kylmää, eikä vielä asennustyön aikana kannata kovin montaa nauttia..m.k kirjoitti:Ei kyllä kummoinen homma ole itsekään tehdä, Vectra tosiaan on itelle hieman vieras tapaus mutta kirjastosta korjausopas, mahtaa kyllä löytyä ihan foorumiltakin ohjeet jos vaan hakua käyttää. Sanosinko että 3 kylmää kaljaa, sopiva ristipäämeisseli ja Radio Pooki niin eiköhän se sillä
On foorumilla tosin tarkemmatkin ohjeet olemassa. http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... b5a5ea92c6
joo, kyllä kattelin noita ohjeita mutta ei taida hermo riittää
niin perkeleen monta ruuvia avata ja pitäs viel osata kootakki se rikkomatta kaikkea
no pitää kattoa vaihdanko ite vai vienkö liikkeeseen =)
Jep lamput tuli pakettiin, värillisistä tuli hiukka extraamika_21 kirjoitti:okei, kiitti =) sisältiks se lamput ja työn?Razorth kirjoitti:Itse olen joskus kysellyt niin siinä 50-80e tuntumassa liikkuu
-Opel Calibra -93 2.0 Autom.
Arigato, Razorth.
Arigato, Razorth.