virtalukon vaihto vectra 1998 20dti

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
keijoallan
'Kadett'
'Kadett'

virtalukon vaihto vectra 1998 20dti

Viesti Kirjoittaja keijoallan »

tervehdys!löytyiskö keltään neuvoa miten vaihdan virtalukon sylinterin?vanha pois ja uusi tilalle?minkä hintanen mahtaa olla??kiitos jo etukäteen!terv keijo alexkal1@hotmail.com
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: virtalukon vaihto vectra 1998 20dti

Viesti Kirjoittaja lmb-58 »

ratin muovit pois ja avain ykkösasentoon, sitte siellä lukon etureunassa on pikkureikä mihin joku sopiva tappi, sitten vaan entinen pois ja uusi tilalle, siinähän on ajonesto siru että ei käy mikä sylinteri tai oikeestaan avain vain siihen, eli entinen siru pitää uuteen avaimeen laittaa, muuten ei pelaa, jos et muuten saa niin mulla on kaikki systeemit myynnissä, laita yv jos tarvit.
opel vectra c 2,2 gts
keijoallan
'Kadett'
'Kadett'

Re: virtalukon vaihto vectra 1998 20dti

Viesti Kirjoittaja keijoallan »

tervehdys!itse olen kittilästä!asun vantaalla.kyllä tarttisin sen virta lukon!mitä pyydät?mulla meni se avain niin jumiin että en saanut sitä lukkoa ykkös asentoon joten hajoitin sen sinne sisälle ja siihen jäi vähän josta voi vääntää avaimella käyntiin!mut vaimo vikoo sitä????joten kai se uus on laitettava?poikani on tulossa ens viikolla tänne joten hän vois sen hakea sieltä roista?terv keijo
Vastaa Viestiin