Ensin pyyhit asetonilla, sen jälkeen karhennat muovin karhunkielellä tai maks 600grit hiekkapaperilla ja sitten uusi pyyhintä asetonilla.
Sitten muovitartunta ja hiontapohjamaali(jos haluaa ne muovin nystyt piiloon, niin tarvii useamman kerroksen ja hionnan).
Suoraan maalaamalla pinnan epätasaisuus jää näkymään.
Puskureiden maalaus.
Re: Puskureiden maalaus.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Struktuuri pinta lähtee aika nopeesti kun hio 120 alkuun.
lopuks joutuu kyl hinkkaa aika kauan 400-600 paprul ettei jää muovin haituvat esille.
elaksointi aine tulee minun tietääkseni pohja maaliin ei pinta maaliin...
tuon epätasauman saa toki pois täyttävällä pohja maalilla mut halkee aika herkästi tämän jälkeen.
itse hion kadetin sisustan epätasaiset osat tasaisiksi 2h. ja käsi oli kyl rikki tuon jälkeen mut oli se sen arvoista.
lopuks joutuu kyl hinkkaa aika kauan 400-600 paprul ettei jää muovin haituvat esille.
elaksointi aine tulee minun tietääkseni pohja maaliin ei pinta maaliin...
tuon epätasauman saa toki pois täyttävällä pohja maalilla mut halkee aika herkästi tämän jälkeen.
itse hion kadetin sisustan epätasaiset osat tasaisiksi 2h. ja käsi oli kyl rikki tuon jälkeen mut oli se sen arvoista.
Astra F Turbo (B204)
-
powerofopel
- 'Diplomat'

maalia myyvästä liikkeestä täällä päin saa ainakin hyvin neuvoa, varsinkin kun samassa liikkeessä maalataankin.
muoville myyvät ihan muovipesu ainetta ja tämän jälkeen muovitartuntaa, itse en ole ikinä hionut noita mitenkään, karhunkielellä vain hankaa läpi osat ja hyvä tulee...
eli:
-muovipesu
-muovitartunta
-pohjamaali
-karhunkieli
-cora-pesu
-pintamaali
näin on itelle hyvä tullut.
muoville myyvät ihan muovipesu ainetta ja tämän jälkeen muovitartuntaa, itse en ole ikinä hionut noita mitenkään, karhunkielellä vain hankaa läpi osat ja hyvä tulee...
eli:
-muovipesu
-muovitartunta
-pohjamaali
-karhunkieli
-cora-pesu
-pintamaali
näin on itelle hyvä tullut.
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
-
powerofopel
- 'Diplomat'

jää ihan näkyviin nystyrät, omasta mielestä hieno näin... en lähtis hiomaan ellei hae ns. kliiniä peili pintaa! ja toiseksi, eihän b corsassa? ole röpelö pintaa noissa muoviosissa?
-
powerofopel
- 'Diplomat'

naarmut on taas todella paha saada häviämään jos ei hio sitten kunnolla eka ja pohjamaalin jälkeen lisää...Rookeri kirjoitti:Tarkemmin katsottuna ei olekaanpowerofopel kirjoitti:eihän b corsassa? ole röpelö pintaa noissa muoviosissa?Kauheesti naarmuja vaan.
Kitillä ne kyllä saa oikeasti hyväksi!
Tosin ei käsilevitteisellä mallilla vaan ruiskukitillä.
Pesu, kevyt hionta, tartunta, ruiskukitti, hionta, pohja, väri.
Ehdotonta tavaraa tuo ruiskukitti juuri tuollaisiin hommiin.
Samaan lopputulokseenhan pääsee muutamalla hiontaväri kerroksella.
Tosin ei käsilevitteisellä mallilla vaan ruiskukitillä.
Pesu, kevyt hionta, tartunta, ruiskukitti, hionta, pohja, väri.
Ehdotonta tavaraa tuo ruiskukitti juuri tuollaisiin hommiin.
Samaan lopputulokseenhan pääsee muutamalla hiontaväri kerroksella.