Minkäslaisen 5-pykäläisen laatikon sais tuommoseen 12ST koneen kylkeen 4-pykäläisen tilalle? Vai onks se edes mahdollista?
Kun lähestyy tuo kytkimen uusiminen ni jos tuon vaihto menis siin samal.
-84 A Corsan laatikon vaihto?
-84 A Corsan laatikon vaihto?
525 d -00 aut.
Re: -84 A Corsan laatikon vaihto?
Ainakin 5-vaihteinen f10 loota siihen passaa.
F10, F13, F15 pitäisi sopia.
Vakiokepakosta ei sitten löydy kuin neljä pykälää, eli patukka samalla vaihtoon. Onnistuu myös vanhaa modaamalla, mutta en suosittele, olen ajanut useammalla autolla jossa on sahattu kepakko ja epämääräisempää vaihteenvaihtoa saa hakemalla hakea. Eräässä Corsassa ei vieraat kuskit ikinä löytäneet vitosvaihdetta. Itse sen oikean ranneliikkeen kyllä oppi...
Vakiokepakosta ei sitten löydy kuin neljä pykälää, eli patukka samalla vaihtoon. Onnistuu myös vanhaa modaamalla, mutta en suosittele, olen ajanut useammalla autolla jossa on sahattu kepakko ja epämääräisempää vaihteenvaihtoa saa hakemalla hakea. Eräässä Corsassa ei vieraat kuskit ikinä löytäneet vitosvaihdetta. Itse sen oikean ranneliikkeen kyllä oppi...
Ei mene samalla sitten niin millään. Kytkin vaihtuu huoltoluukun kautta hujauksessa, vaihdelaatikkoa ei tarvitse sen takia irrottaa.Timo kirjoitti:Kun lähestyy tuo kytkimen uusiminen ni jos tuon vaihto menis siin samal.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Joo hyvä pointti, eli vaihdan sen kepakon sit myös.
Sit kun löytyis aikaa ja massia siihen remonttiin.
Sit kun löytyis aikaa ja massia siihen remonttiin.
525 d -00 aut.