Tuli vaihdettua mittariston ja ö,lämmönsäätimien polttimot valkoisiin LEDeihin. Mut nyt näyttäätyhmältä ku toi kellonäyttö on keltainen et mahtaako sen saada myös valkoiseks pelkillä polttimoiden vaihdolla vai pitääkö vaihtaa jo se värimuovi sinne sisälle?
Ja sit valokatkaisijasta on palanu myös lamppu ni mistä löytäis siihen sopivan ledin? Ku mun mielest on alkuperänen on kolvattu kiinni siihen kantaan.
Omega B1 kellonäytön valot
Omega B1 kellonäytön valot
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Re: Omega B1 kellonäytön valot
Valokatkaisijassa on ihan normi mittarin poltin ja näyttöön onnistuu vaihtaa myös polttimot
Opel Astra
Mini One
Mini One
Saako siihen infonäytön taustaan sopivalla kannalla ledejä jostain? Mulle kaveri aikoinaan kolvasi orkkis kantoihin valkoiset ledit..

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Siihen näyttöön menee ihan saman kantaiset ledit kuin mittaristoonkin, "bolt-on". Ja väri vaihtuu 
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Tarttee käydä noit kantoi sit kattelee Motonetist ja muistaki paikoista.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
katso myös http://www.xenonled.com
motonetin hinnoista en tiedä niin en osaa sanoa onko tuolla edullisempia. mittaristoon menee noi T5 kantaset
motonetin hinnoista en tiedä niin en osaa sanoa onko tuolla edullisempia. mittaristoon menee noi T5 kantaset
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Muualla kyllä sanotaan että menee T10 mittaristoon (3kpl)..Ari-S kirjoitti:katso myös http://www.xenonled.com
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
nii taiski muute olla
jo muutama vuos itellä aikaa kun vaihtanu noita
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline