Olen tuossa tutkaillut itselleni automaatti vaihteista vectraa/astraa! joten kysymykseni on: kuinka nuo automaatit on toiminut? Onko kuinka vikaisia?
Moottorin tilavuus on molemmissa tapauksissa alle 2.0 litraa.
Opelin automaatit
Re: Opelin automaatit
Eipä nuo mahdottoman vikaisia liene. Yleisehkö vika on asennontunnistimen toimimattomuus, aiheuttaa sen ettei laatikko osaa vaihtaa itse vaan pitää vaihtaa käsin. Oireilee erityisesti pakkasella. Tunnistimen voi putsata ja uusiakin saa ja on ihan kotimekaanikon taidoilla korjattavissa.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Viisi automaattivaihteista Opelia olen omistanut eikä yhdessäkään ole laatikossa vikaa ollut. Autot olivat Senator, 2xOmega B, Vectra A ja Vectra B.
Vectra C GTS 2.0T -03
-
mega b 25td-98
- 'Agila'
mistä sais tehon kestävän -98 omega 2.5td automaattilootan?
sami : 045-2776636
sami : 045-2776636
Appiukolla astrassa (1.6, 150 tkm) automaatti. Toimii ongelmitta. Öljyt vaihdoin vuosi-pari sitten.
Minulla on vectrassa (2.2 dti) myös automaattilaatikko ja 190 tuhatta ajettuna toimii myös ilman ongelmia.
Minulla on vectrassa (2.2 dti) myös automaattilaatikko ja 190 tuhatta ajettuna toimii myös ilman ongelmia.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.