astra H akku
astra H akku
.... jos astran H akun 66Ah se "vihreä" tarkistusväri häviää ... niin tarkottaako se automaattisesti että se akku on entinen ?
-
ajoneuvostelija
- 'Kapitän'

- Viesti:
Re: astra H akku
eikös noissa akuissa joissa on tuo väri hommeli, niin tarkoita että vihreä = virtaa löytyy ja oisko punainen tai hävinnyt kokonaan = Vähäinen virta
Eli akussa ei olisi tarpeeksi latausta. Eli virtaa sisällä. Ei välttämättä olisi hajonnut kuitenkaan.
Eli akussa ei olisi tarpeeksi latausta. Eli virtaa sisällä. Ei välttämättä olisi hajonnut kuitenkaan.
Astra G -99 1.6 mattamusta HB ja Astra H 5d -04 1.6 twinport.
-Omega B1 1994 2,5l cd stw,
-Omega A2 2.0, Omega A1 2.0, Vectra B 1.6, Astra F 1.6, Vectra A 1.6
-Omega B1 1994 2,5l cd stw,
-Omega A2 2.0, Omega A1 2.0, Vectra B 1.6, Astra F 1.6, Vectra A 1.6
Astra G:n akussa toi vihreä näkyy tosi himmeästi, en kyllä tiedä kuinka kirkkaasti se pitäis näkyä, Mutta pelaa kyllä niinkuin tuommosen 55Ah akun luulis pelaavan.arpe kirjoitti:.... jos astran H akun 66Ah se "vihreä" tarkistusväri häviää ... niin tarkottaako se automaattisesti että se akku on entinen ?
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Heippa!
En kehdannut uutta keskustelua aloittaa.
Ostin tuossa kesäkuussa -07 vuosimallin Astra h cosmo wagon 1.6 16v opc Line Opelin, nyt sitten erinäisten sähköhäröjen jälkeen ajattelin ensimmäisenä akun vaihtaa joka alkuperäinen. Mittarissa nyt 107tkm ja 7vuotta. Ostin vartan akun tilalle. Uskaltaako akun itse vaihtaa? Vai onko jotain vehkeitä jotka tarvii jatkuvan virran
En kehdannut uutta keskustelua aloittaa.
Ostin tuossa kesäkuussa -07 vuosimallin Astra h cosmo wagon 1.6 16v opc Line Opelin, nyt sitten erinäisten sähköhäröjen jälkeen ajattelin ensimmäisenä akun vaihtaa joka alkuperäinen. Mittarissa nyt 107tkm ja 7vuotta. Ostin vartan akun tilalle. Uskaltaako akun itse vaihtaa? Vai onko jotain vehkeitä jotka tarvii jatkuvan virran
Vectra B Z22SE -01 Elegance Wagon, hopea GET-165
Uskaltaa, itse vaihdatin liikkeessä ja vanha pois uusi tilalle. Päivämäärät ja soittimen muisti hävis, ei muuta vaaraa.lipponen kirjoitti: Uskaltaako akun itse vaihtaa? Vai onko jotain vehkeitä jotka tarvii jatkuvan virran