Moro!
Toisesta virta-avaimesta on ajoneston siru hävinnyt. Saakohan näitä siruja mistään erikseen ja käykö se mistä tahansa A-mallin Zafirasta?
Täytyykö koodaus suorittaa Opel merkkitesterillä vaan onnistuuko yleistesterillä. Turvakoodi löytyy ja auto on -00 1.8.
Zafiran ajonestosiru kateissa?
Re: Zafiran ajonestosiru kateissa?
Ei varmaa tietoa mutta näillä kiinan testeireilläkin pitäisi onnistua kyllä koodaus kunhan on car-pass tunnus tiedossa. Sirusta en osaa kyllä sanoa mistä voisi saada..
Omega CD -96 2.5L V6 Automaatti
ex: Vectra CD -97 1.6L 16v Manuaali
ex: Vectra CD -97 1.6L 16v Manuaali
- e0101296
- 'Diplomat'

- Viesti:
Onko tietoa mistä saisi sen car passin ?
Ei tullut auton mukana. Voisiko maksaa paljon esim marmoritiskillä jos sen sieltä saisi ?
Ei tullut auton mukana. Voisiko maksaa paljon esim marmoritiskillä jos sen sieltä saisi ?
Opel sivut: sivustot.net/phweb/Auto/
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Itse tilasin ebay:n kautta brittiläisestä keys2please firmasta blankon sirun ja ohjelmoin sen entiseen Vectraani OP-COMilla. Siru makso posteineen 5-6 euroo ja OP-COM oli omasta takaa, että eipä tullu kalliiks.
Astra H 1.6 Ultimate Wagon 2010
Hyvä tietää että onnistuu. Suutari kloonais toisen avaimen 90 eurolla sisältää tietenkin varsinaisen avaimen.
Pitääpä tutustua tuoho keys2please firmaan. Kiitti!
Pitääpä tutustua tuoho keys2please firmaan. Kiitti!
90€, mutta eihän tuo ole juurikaan halvempi kun merkkiliikkeessä, varsinkin jos pitää itse touhuta sirut ja ym.
opel vectra c 2,2 gts
Tuo 90€ Avain tiestysti sisältää sirun, mutta kun minulla avain jo on joka fyysisesti käy autoon ja josta puuttuu vain siru niin en viitsisi "tyhjästä" maksaa eli vain pelkän sirun tarvin.