b-vetran kaukosäätöavaimet
b-vetran kaukosäätöavaimet
tästä on varmasti ollut tarinaa täällä, mutta kun nappeja painaa niin vilahtaa valo niin että just näkee, mutta ei pelaa kaukoohjaus, onkohan niin että ei ole avaimia ohjelmoitu ollenkaan, on ne paremmat ja jykevämmät ohjaimet, ja aika uudet. niin -98 b vectra.
opel vectra c 2,2 gts
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Re: b-vetran kaukosäätöavaimet
Jos se vain välähtää niin eikö se tarkoita huonoa kontaktia? Kannattaa kokeilla patteri vaihtaa ja laittaa vaahtomuovin palanen painamaan sitä patterikoteloa tiukempaan.
se on tottakai testattu, patterit ok, ja ei mitään katkoksia.
opel vectra c 2,2 gts
Joskus on itselläkin tehnyt saman tempun. Ei millään auennut lukot, vaikka läheltä paineli. Tarvi uudestaan ohjelmoida autossa, niin alkoi pelittää. Virrat päälle ja olikohan niin, että painaa avaimesta lukitus nappulaa pohjassa, niin lukot aukee ja menee muutaman kerran lukkoon ja takaisin. En ihan varmaksi muista, mutta kokeile jollei muuta tule mieleen.
Opel Vectra 2,5 v6 -00
Peugeot 106 Gti -98
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.
Peugeot 106 Gti -98
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.
Mä melkein väittäisin, ettei se kake tiedä yhtään mitään siitä, onko sitä ohjelmoitu johonkin autoon vai ei. Eiköhän homma toimi kuitenkin käytännössä niin, että se auto koodataan ymmärtämään tiettyä kaukosäädintä.
on tietenkin näin, olis pitänyt muistaa kun olen sen itsekkin monelle tuon neuvonut, mutta on se ledi niin himmee että ei päivänvalossa nää ollenkaan, koklaan huomenna.hesssu kirjoitti:Joskus on itselläkin tehnyt saman tempun. Ei millään auennut lukot, vaikka läheltä paineli. Tarvi uudestaan ohjelmoida autossa, niin alkoi pelittää. Virrat päälle ja olikohan niin, että painaa avaimesta lukitus nappulaa pohjassa, niin lukot aukee ja menee muutaman kerran lukkoon ja takaisin. En ihan varmaksi muista, mutta kokeile jollei muuta tule mieleen.
opel vectra c 2,2 gts
Yleensä näistä on ainakin itella ollu sen patteritelineen joku juotos irti....Itellä toimi vuosia kun vaan kopautti aina polveen ennen napin painamista. Ohjelmointi meni muistaakseen näin, että
-ovi auki
-avain virtalukkoon ja virrat päälle oven ollessa auki
-paina avaimen lukitus nappia (lukkonupit pitäis mennä alas ja nousta ylös) ja kaikki pitäis toimia kuin ennenkin.
-ovi auki
-avain virtalukkoon ja virrat päälle oven ollessa auki
-paina avaimen lukitus nappia (lukkonupit pitäis mennä alas ja nousta ylös) ja kaikki pitäis toimia kuin ennenkin.
Opel Astra
Mini One
Mini One
olen niitä juotosvikaisia itsekkin korjaillut, mutta nuo avaimet on aika uusia ja parempaa tekoa, ei niistä irtoa kovinkaan helposti juotokset.
opel vectra c 2,2 gts
ei onnistunut kuten siitä ledin mitättömästä vilahtamisesta arvasin, onko ideoita lisää.
opel vectra c 2,2 gts
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 10&t=39755 Tossa topicissa on kanssa höpinää tästä.
Mulla tosiaan oli samat viat, joten ostin uuden kun tuntui ettei mikään auttanu.
Mulla tosiaan oli samat viat, joten ostin uuden kun tuntui ettei mikään auttanu.
luin tuon, ja ei ainakaan soittimen väärinkytkeminen ole syyllinen kun sitä ei ole ollenkaan, ja siinä avaimessa ei ole kun yks punainen ledi.
opel vectra c 2,2 gts
Tuota soittimen väärin kytkentää en tarkoittanut. Mietin vaan jos se kaukosäädin on rikki, ettei sitä millään saa edes toimimaan.lmb-58 kirjoitti:luin tuon, ja ei ainakaan soittimen väärinkytkeminen ole syyllinen kun sitä ei ole ollenkaan, ja siinä avaimessa ei ole kun yks punainen ledi.
Mainittakoon että meikäläisen kake oli -96 vuosimallisessa Vectrassa, jossa oli erillinen kaukosäädin keskuslukolle.
Siinä ei tosiaan auttanu muu kuin uuden ostaminen. Olin koittanu vaihtaa pattereita, ohjelmoida uudestaan jne..
Uudella lähti sit pelittämään.
on rikki sitten molemmat, ne kun tekee ihan samaa, eli vielä se ledi , pimeellä näkee.
opel vectra c 2,2 gts
Ai se tekee samaa molemmilla avaimilla, no sit nuo mun kommentit ehkä kannattaa jättää huomioimatta..lmb-58 kirjoitti:on rikki sitten molemmat, ne kun tekee ihan samaa, eli vielä se ledi , pimeellä näkee.
niin tekee. mutta eihän neuvot ole pahasta, lisää vain.
opel vectra c 2,2 gts