Tilaamani OP-Com tuli ja toi mukanaan muutaman kysymyksen.
Kukana olleella levyllä oli 12 tiedostoa, mutta selkeää "download"- tiedostoa en löytänyt. Virustorjunta kyllä löysi viruksen ja troijalaisen eikä antanut mennä eteenpäin.
Onko joku asentanut tällaisen: tilausnimi OP_Diagnostic Tools levyn kuvauksessa löytyi malli OPCOM CHINA-CLONE 08/2010
Tällä palstalla joku antoi ohjetta tämän tyyppiseen asennukseen, mutta etsinnöista huolimatta en siihen osunut. Antakaapa ohjetta tai tuon asennusohjeen osoite.
OP-COMin asennus
OP-COMin asennus
Vectra-B -96 x20xev
Re: OP-COMin asennus
http://www.netikka.net/phweb2/Auto/op-com.php . Tuolta löytyy ohje . Asennus onnistui jopa minulta
Ja en todellaakaan ole mikään guru tietokoneiden kanssa ..
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Onko siellä oikeasti viiruksia mukana, vai onko kyseessä vain virheellinen tunnistus?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Kyseesssä on piraattiversio (kiinalainen versio), jonka muutamat tiedostot virustorjunta luokittelee virukseksi ja troijalaiseksi
Vectra-B -96 x20xev
- e0101296
- 'Diplomat'

- Viesti:
tai asennustiedostoa. Taitaa siellä niitä olla kolmekkin kappaletta ja sinusta sekä autostasi riippuu mikä on sopivin.levyllä oli 12 tiedostoa, mutta selkeää "download"- tiedostoa en löytänyt
Yhdessä niistä on lisenssikoodin syöttöpakko joka muodostetaan mukana tulevalla tai muualta saatavalla ohjelmalla.
Sitten mukana taisi olla demoversiokin.
Se toiseksi uusin täysiversio eli OP-COM_EN_090821d (ei demo) on pikkusen haastavampi asentaa kuin 1 n exen suorittaminen mutta kun noudatat ohjeita niin pitäisi onnistua helposti.
Kräkätty (muutettu toimimaan ilman rekisteröimistä sekä 750€ n lisenssimaksua) ohjelmaversio on virusturvasi kannalta troijalainen ! eli virusturvan tunnistus on oikea mutta tiedosto jota väitetään troijalaiseksi ei ole troijalainen vaan kräkki joka ei lähetä koneeltasi tietoja, ota vastaan lisätihulaisia, tee muutakaan haitallista.
Ps. Ohjelma ja mokkula tienaavat kertakäytöllä itsensä v.k,n nollauksessa jos katsastukseen mennessäsi on muistiin tallentunut tiettyjä vikakoodeja
Opel sivut: sivustot.net/phweb/Auto/
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Netikan ohjeet ovat todella selkeät. Minun pitäisi varmaan kehittää itseäni painetun tekstin ymmärtämisessä!
Olen tehnyt mielestäni lataukset ohjeen mukaan, MUTTA Diagnostics- painiketta klikatessa tulee Error: "The list of supported ECU's cannot be loaded" ja homma pysähtyy siihen.
Missä kohtaa olen tehnyt virheen?
CDM20802_Setup on kansiossa CDM ja varmuuden vuoksi kopioin kaikki 12 kansiota CD:ltä koneeni kansioon Op-Com
Olen tehnyt mielestäni lataukset ohjeen mukaan, MUTTA Diagnostics- painiketta klikatessa tulee Error: "The list of supported ECU's cannot be loaded" ja homma pysähtyy siihen.
Missä kohtaa olen tehnyt virheen?
CDM20802_Setup on kansiossa CDM ja varmuuden vuoksi kopioin kaikki 12 kansiota CD:ltä koneeni kansioon Op-Com
Vectra-B -96 x20xev