Omega 2.5L TD R6 ohjaustehostin vinkuu
Omega 2.5L TD R6 ohjaustehostin vinkuu
elikkä kyseisen omegan ohjaustehostin vinkuu aina kun kääntää rattia,johtuuko löysällä olevasta hihnasta vai mistä? 
Opel Vectra B 1.8l 16V -97
(EX)Opel Omega B 2.5L Farkku TD -98
(EX) Opel Astra G 1.6L 8V -98
(EX) Opel Astra G 2.2L 16V -02
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Re: Omega 2.5L TD R6 ohjaustehostin vinkuu
Onhan siä tehostajan säiliössä tarpeeks öljyä?
Saattaahan se monuurahihnan kiristäjäkin olla jumissa, mutta silloin luulisi tulevan muitakin probleemia.. Koita kääntää sitä hihnaa, 90 astetta pitäisi (kait) taittua noin suunnilleen. Ite olen ainakin moista "momenttia" pitänyt toimivan remmin/kiristäjän merkkinä..
Saattaahan se monuurahihnan kiristäjäkin olla jumissa, mutta silloin luulisi tulevan muitakin probleemia.. Koita kääntää sitä hihnaa, 90 astetta pitäisi (kait) taittua noin suunnilleen. Ite olen ainakin moista "momenttia" pitänyt toimivan remmin/kiristäjän merkkinä..
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
jeps elikkäs nyt kokeiltu tuo "momentti" ja kaikki oli ok,no öljyt kertalleen tsekkasin viel ja lisäsin nin 1desin ja veivasin rattia auton käydessä laidasta laitaan,ja sen jälkeen lisäsin viel puolisen desiä,ja vinkuna loppu samantien,et pienestä oli kiinni... kiitos infosta 
päiviä,sellasta kyselisin ammattimiehiltä että onkos tuohon ym. omppuun vaikea vaihtaa ohjausvaihde/simpukka,ku tuppaa vuotamaan aikas runsaasti ja katsastusmies ei varmaankaan siitä tykkää.
Osan oon jo hommannu ja nyt kysyisinkin että onko vaativa urakka vaihtaa osa ite?
Vai kannattaako viedä johki nyrkkipajalle vaihdettavaks,ku joku pelotteli et pitäis purkaa koko eturipustus tieltä pois että saa vaihdettua...
Osan oon jo hommannu ja nyt kysyisinkin että onko vaativa urakka vaihtaa osa ite?
Vai kannattaako viedä johki nyrkkipajalle vaihdettavaks,ku joku pelotteli et pitäis purkaa koko eturipustus tieltä pois että saa vaihdettua...