omega B keskuslukituksen yleisimmät viat? käykö A-omegasta?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Realsanta
OCF Member 2016

omega B keskuslukituksen yleisimmät viat? käykö A-omegasta?

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

eli mistä vois ekana vikaa ihmetellä kun vika on semmoinen et apukuskin etuoven lukko yleensä jää alas kun ovet avaa jos se joskus tulee ylös niin se menee alas ja pomppaa ylös ja parikertaa koittaa sit se jopa menis alas ja jää
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: omega B keskuslukituksen yleisimmät viat?

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Joskus auttaa vivustojen putsailu ja rasvailu. Jos ei, niin sitten on itse k.lukon moottorissa vikaa..
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Joskus auttaa myös poikkimurtuneen etuoven johtosarjan korjaus. Harvemmin murtuu etuovesta, mutta ei ihan tavaton vika kuitenkaan.
Tomba-80
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Tomba-80 »

Itsellä on ollut kanssa noiden lukkojen kanssa ongelmia niin kauan kun olen tuon omega omistanut. Lukoissa on tehtaan jäljiltä erittäin jäykät rasvat joka aiheuttaa ainakin vähän viileämmällä kelillä ongelmia.. Itse olen vaihdellut noita lukkoja/solenoideja jokusen kappaleen. Viime viikonloppuna viimeksi vaihdoin kuskin oveen solenoidin ja nyt toimii hyvin, apukuskin takaovessa on ollut koko talven sellainen vika että ei mene lukkoon/aukea kun on kylmää nyt kun ollaan plussalla jonkun matkaan niin toimii hienosti...
Opel Kadett D 1.2N Vm.82, Opel Vectra B 2.0 CD Vm.97, Opel Omega MV6 aut. Vm.98, Opel Signum 2.0t Vm.04, Opel Corsa D 1.3cdti(90hv) Vm.08, Opel Vectra 3.2 V6 Stw Vm.04, Opel Astra H 1.9cdti Vm.07, Opel Astra G 2.2 Vm.01, Opel Astra J 1.6T Vm.11
Realsanta
OCF Member 2016

Re: omega B keskuslukituksen yleisimmät viat? käykö A-omegasta?

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

niin käykös a-omegan keskuslukon sydeemi b-omegaan eli puhutaan samasta ovesta
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Vastaa Viestiin