Moro.
Olen uutta lambda-anturia hankkimassa ja olen huomannut että tuohon koneeseen on jokapaikassa tyrkyllä vain 1-johtoisia malleja.
Kävin kuitenkin vilkaisemassa millainen omassani on ja sen suojan alta paljastui 4-johtoa, kaksi valkoista ja sitten jotain muita värejä joita en nyt varmuudella muista.
Myös liittimeltä johon anturin piuha törkätään kiinni lähtee neljä johtoa.
Onko mahdollista että edellinen omistaja on laittanut väärän mallisen anturin? Ei tuota kyllä millään uskoisi kun tosiaan siltä liittimeltäkin jatkaa 4kpl johtoja.
Mistä moisen anturin nyt sitten löytäisi jos tuossa nyt tosiaan kaikki on niinkuin pitääkin?
Sitten olen suunnittelemassa kaasuläppäkotelon putsaamista samojen oireiden vuoksi kuin tuota anturiakin olen vaihtamassa.
Mistähän löytyisi kotelon ja imusarjan välinen tiiviste ja joutokäyntisäätimen o-rengas? Ainakaan motonetistä en löytänyt eikä googlekaan oikein mun taidoilla asiassa auttanut.
Onko tossa kaasuläppäkotelossa mitään muuta mitä kannattaa samalla vaihtaa kun nuo yllä mainitut tiivisteet?
Kiitokset jo etukäteen jos joku tietävä jaksaa vaivautua.
vectra b x16xel -99 lambda-anturi
Re: vectra b x16xel -99 lambda-anturi
Mullakin on 4-piuhainen lambda ja kanssa ihmetellyt miten joissain paikoissa tarjotaan jotain kuppaista 1-piuhaista. Ei kai se ny voi toimia...