dodii pääsin nyt kirjoittamaa foorumille...
eli auto on opel astra f 1.8 ecotec viisiovinen vm93
eli kysyisin vinkkiä/apuja kun pohjassa tuppaa olemaan ainakin 3kpl 10x10cm paikattavaa mätäkohtaa sekä takajousien yläpään lautasen juurissa (rungoissa) repeämiä ja noita pitäisi saaada hitsailtua leimalle
mutta pointi on että::::! ei ole hitsivehkeitä eikä oikeen nosturia että kantis ruveta hommii ja kannattaako tuo homma itse tehä vai olisiko joku taitava tekijä tämmöisen korjaamiseen..(lahden seutu):lla
tehmu kirjoitti:dodii pääsin nyt kirjoittamaa foorumille...
eli kysyisin vinkkiä/apuja kun pohjassa tuppaa olemaan ainakin 3kpl 10x10cm paikattavaa mätäkohtaa sekä takajousien yläpään lautasen juurissa (rungoissa) repeämiä ja noita pitäisi saaada hitsailtua leimalle
mutta pointi on että::::! ei ole hitsivehkeitä eikä oikeen nosturia että kantis ruveta hommii ja kannattaako tuo homma itse tehä vai olisiko joku taitava tekijä tämmöisen korjaamiseen..(lahden seutu):lla
Avatar kuvan astra? Onko rekkari zft-xxx? Omistin kyseisen laiteen n.4 vuotta sitten. Silloin ei vielä ollu ruosteongelmia.
tehmu kirjoitti:dodii pääsin nyt kirjoittamaa foorumille...
Avatar kuvan astra? Onko rekkari zft-xxx? Omistin kyseisen laiteen n.4 vuotta sitten. Silloin ei vielä ollu ruosteongelmia.
Neljä vuotta on kuule yllättävän pitkä aika. Ainakin nimeltä mainitsemattomalta automerkiltä 1990-luvulta...
hei sulta voisin kysyä sit et oliko sulla jo toi hälyytin..se kun tuppaa reistailee..
juu se on aika ruosteessa pohjasta... saa tulla katsomaan..heheheh
Itse olen kaikki muut hommat tehny pihalla parkkipaikalla paitsi maalaukset.Edellis kesänä hitsasin pohjasta 9 reikää eikä ollu apuna kun tunkki ja pukit.Näillä pääsi jo pitkälle.Ja hitsikonekkaan ei ole mitään parasta laatua,mut kyllä se homma aina on hoitunut
Hitsasin kaikki sisäpuolelta ja alhaalta vaan tiivisti ne saumakohdat ja veti massaa päälle.Ei tarvii sitten maata auton alla tai seistä niin että tulee niskat kipeeksi.
Kimi 87 kirjoitti:Hitsasin kaikki sisäpuolelta ja alhaalta vaan tiivisti ne saumakohdat ja veti massaa päälle.Ei tarvii sitten maata auton alla tai seistä niin että tulee niskat kipeeksi.