Omega b takaiskareiden erot sedan ja caravan?
Omega b takaiskareiden erot sedan ja caravan?
Eli paljonko noilla on pituuseroa täysin auki mitassaan? Toki se kokoonpainuneena mittakin kelpaa mulle. Sedanissa on pitemmät mutta paljonko?
Takajousien korkeuserokin vapaassa mitassaan kiinnostaa jos jollakin on sellainen tieto tarjota.
Monroen iskaritaulukkoa kattelin mutta jostain syystä Opelia ei löytynyt listalta.
Takajousien korkeuserokin vapaassa mitassaan kiinnostaa jos jollakin on sellainen tieto tarjota.
Monroen iskaritaulukkoa kattelin mutta jostain syystä Opelia ei löytynyt listalta.
Todennäköisesti väärässä.
Re: Omega b takaiskareiden erot sedan ja caravan?
Muistaakseni pituusero on n.100mm. Mitäs suunittelet?
En mitään kummempaa. Tarvitsin tiedon siks että tarkoitus on laittaa tuo nykyisen alusta tilalle tulevaan farkkuun, niin ois hyvä tietääjo etukäteen tarviiko hankkia uudet iskarit taakse. Pitäis ainakin saada tarpeeksi tonttiin noilla sedaniin tarkoitetuilla takajousilla ku farkussa on jo alunperinkin pitemmät jouset.
A Omegassa ainakin pituus ero oli juurikin tuota luokkaa mutta tarkkaa mittaa en niistäkään muista enää. Nuo FK:n iskarit on kyl jo valmiiks lyhyemmät kuin alkuperäiset mutta onko tarpeeksi, niin se on vielä epäselvää eikä tuo jousien erokaan helpota asiaa
A Omegassa ainakin pituus ero oli juurikin tuota luokkaa mutta tarkkaa mittaa en niistäkään muista enää. Nuo FK:n iskarit on kyl jo valmiiks lyhyemmät kuin alkuperäiset mutta onko tarpeeksi, niin se on vielä epäselvää eikä tuo jousien erokaan helpota asiaa
-
@Heikkinen
- 'Admiral'

Ainakin helposti pohjaa ne sedanin iskarit farkussa just tuon pituus eron takia että kovin matalaksi ei voi kyllä semmosella yhdistelmällä laittaa.
Antti.
Antti.
Onhan näitä...
Toisinpäinhän ne toimis semmosella miehekkäällä madalluksella 
Semmonen olis tarkotus toteuttaa kunhan nyt saa ensin edes aihion itelleen.jariz kirjoitti:Toisinpäinhän ne toimis semmosella miehekkäällä madalluksella
Edelleenkin tieto olis tarpeen. Kai nyt jollakin on farkun iskarit jotta vois mitata paljonko niiden täysin kiinni ja täysin auki mitat ovat. Helpottais kummasti uusien hankintaa.
no mulla on ne fk:n tolpat tallilla.. vaikioita ei taida olla yhtään.. mut mitä sillon siitä mun vihreestä farkusta laitettiin siihen villen madallettuun farkkuun ne sedanin konit taakke niiin ne pohjas ihan koko ajan
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
farkun monroe orginal .ylä asennossa helan keskeltä kiinitys lautaseen 55cm ja pohjassa 33cm jos en pahasti mitannut väärin
Ehkä vähän ohi aiheen,mutta mulla on omassa farkussa talvialustassa takana corsa ceen konit.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Hyvä vaan että tuot tuonkin tiedon tarjolle.?! kirjoitti:Ehkä vähän ohi aiheen,mutta mulla on omassa farkussa talvialustassa takana corsa ceen konit.
Paljonko sulla on madallettu? Kehtaatko mitata paljonko sulla on takana se mitta kaaresta vanteen keskelle? Käykö nuo suoraan paikalleen vai joutuuko alaholkin poistammaan tai vaihtamaan tjms.?
Ootko mitannu koskaan niiden auki- ja kiinnimittoja? Jos, niin muistatko paljon ne on?