Ikkunoiden tummennus Tampereella

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Re: Ikkunoiden tummennus Tampereella

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Mainos hietala, eli Brand factory on mulla ollut mielessä, kun oon tummennuksia omppuun haaveillut.
Kerro mullekin millä hintaa tekivät...
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Mulla toi tummennus ei ole ihan ensimmäisenä listalla ton auton kanssa.
Siinä on takalasi niin pirun naarmuinen, että siihen ei viitti rahoja tuhlata tummennukseen ennen kuin lasi on uusittu. :)
Suunnitelmissa tietty. :P
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Ei Tampereella mutta ihan siinä kyljessä eli Ylöjärvellä: http://www.lasitummennus.com

Hyvää jälkeä ja loistavaa palvelua, voin suositella :yes:
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Jos itse tummentaa, niin sitä suuremmalla syyllä satsaa laadukkaaseen kalvoon.
Voi niillä halvoilla harjoitella, mutta hermo voi mennä nopsaan ;)
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Suora pinta on ihan jees vetää, mutta mäkin vähän harjottelen noissa kaarevissa pinnoissa. :lol:
Voishan tohon omppuun harjotella takalasiin, kun ei siihen kehtaa maksaa hunajaa ammattilaisen vetämänä naarmuiselle ikkunalle.
JNN
OCF Tapahtumavastaava
OCF Tapahtumavastaava
Jäsennumero: 3208

Viesti Kirjoittaja JNN »

Mä harjoittelin Omegaan viime kesänä sillä bilteman halvimmalla "uudelleenkäytettävällä" kalvolla, 5e/rulla. :D Alle tunnissa kaikki lasit nauraen mustiksi, festariviikonlopun jälkeen melki kaikki nurkat jo repsottivat.. Mutta takalasi onnistui silti varmaankin parhaiten, ulkopuolelle liimasin ensin leikkausta varten, ja nurkkia kavensin kuumailmaföönillä siten että vetäytyivät kaareviin muotoihin sopivaksi. Sitrten irti ja sisäpuolelta kiinni, pysyny ihmeen hyvänä vieläkin. :o Toisin ku kaikki muut.. Takaovista otin jo pois kun oli puolet enää kiinni. Nyt tarvis jollain Vectran laseja alkaa kanssa harjoitella. Meinasin sitä bilibalian toisksi halvinta, lähempänä aitoa ostaa kokeeksi, saa nähdä kuinka paskaa siitä sitten tulee.. :lollis:
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Olis melkein kannattanut Rookerin tummennuttaa ne lasit siellä Tallinnassa viinanhakureissulla niin olisit selvinnyt satasella.
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

Tahtoo nuo laatukalvot maksaa sen verran että jos yhtään epäilee omia kykyjänsä tummentajana niin veisin suosiolla liikkeeseen.
Aina ei epäonnistuminenkaan ole osaamisesta kiinni, kalvossa voi olla värivika, kärpänen lentää kesken kaiken kalvon väliin, takalasin kalvotuksessa lämmitys vituiksi jne. jne.

Vaikka itse osaan kalvottaa niin sain sen verran hyvään hintaan auton kalvotetttuna ettei kannattanut alkaa touhuilemaan. Kokonaishinnassa olisin säästänyt 40€ itse tehden.
Tuohon säästöön jos ajatellaan yksi vituiksi menny takalasin tummentaminen niin se säästö on mennyttä kalua. Kannattaa tiedustella noita laatukalvoja ja mitä ne maksaa. Polar autovaruste Laukontorilla myi ainakin joskus SunGard kalvoja, tuolta joskus ostin yhteen autoon.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Vastaa Viestiin