Osaisiko joku vähän valaista mua siinnä jousen takaisin laittamisessa?
Astra G tuhkakupin jousen sijainti
Astra G tuhkakupin jousen sijainti
Elikkä otsikko varmaan kertoo jo kaiken
. Olin tossa korjaamassa kojelaudan + tuhkakupin lamppuja ja kun olin irroittamassa tuhakkuppi ja tupakansytytin yhdistelmää niin kävi sitten niin että tuhkakupista irtosti jousi. Tiedän mistäkohtaa jousi on irti mutta en osaa hahmottaa sitä että miten saisin sen jousen takaisin paikalleen.
Astra G Caravan 1.6 16V -99
Exät:
Astra F -95
Kadett E Caravan -89
Exät:
Astra F -95
Kadett E Caravan -89
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Re: Astra G tuhkakupin jousen sijainti
Se on varmaan laitettu tehtaalla paikalleen siinävaiheessa, kun "kuppi" oli irti vielä "kehyksestään"
Eli lähteekö ne kaks palasta irti toisistaan kuinka helposti vääntämällä? Vääntämällä hieman ne on varmaan kasattukin.
Eli lähteekö ne kaks palasta irti toisistaan kuinka helposti vääntämällä? Vääntämällä hieman ne on varmaan kasattukin.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Re: Astra G tuhkakupin jousen sijainti
Mä oon saanut sen niin atomeiksi kun vain voi saada eli keskikonsolista tuhkakuppi tupakansytytin yhdistelmä irti ja siitä yhdistelmästä tuhkakuppi irti ja tuhkakupista vielä kipon repimällä irti mutta ei onneks ole hajonnut mitään.Lurttinen kirjoitti:Se on varmaan laitettu tehtaalla paikalleen siinävaiheessa, kun "kuppi" oli irti vielä "kehyksestään"
Astra G Caravan 1.6 16V -99
Exät:
Astra F -95
Kadett E Caravan -89
Exät:
Astra F -95
Kadett E Caravan -89