Eli mitenköhän saisin korjattua Astran penkkejä vaivaavan natinan? Hieman rasittavan kuuloista hitaassa kaupunkiajossa, kun jokaisessa isommassa röykyssä/kaarteessa kuuluu penkeistä hieman natinaa. T
untuu, että penkkien kiskoissa olisi väljää... Siis kisko on jämäkästi lattiassa kiinni, mutta itse penkki pääsee hieman liikkumaan ja natisemaan
Lyönkö 2kg valkovaseliinia väliin vai onko muuta tehtävissä?
Oman auton penkkejä jokin aika sitten tutkailleena luulisin että jos penkki-kisko välillä on löysää niin kiristysmahdollisuudet on aika vähissä. Jos natinat tuosta väljyydestä johtuu niin ehkä se vaseliini saattaisi ollakin hyvä lääke..ensiavuksi ainakin..mutta ehkei ihan kahta kiloa kuitenkaan heti kättelyssä
Niin se meinas unohtua että varsinaisesti Astran penkeistä mulla ei oo omakohtaisia kokemuksia (muuten kuin istumisesta)..joten voihan olla että Astran penkit on aivan erilaiset kuin nuo joita itse tutkiskelin..joten jokin muukin keino voi olla kuin se vaseliini?!
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-07-16 18:38 ]</font>
Mulla narisi F Astran kuskin penkki kanssa todella inhottavasti. Kuuloaistin perusteella rajasin ongelmakohdan karkeasti ja sitten sumuttelin fillarin ketjuihin tarkoitettua voiteluainetta vähän sinne ja tänne. Välillä testasin ja kun aikani suihkin niin narinakin loppui. Ääni tuli jostain oikean kiskon hujakoilta.
Suihkutat esim. CRC:n silikon spray:tä sinnetänne ja jos tarve vaatii niin purkaa hieman penkin verhoilua. Itsellä nitinä kuului selkänojan yläosasta ja silikoni teki tehtävänsä, aikaa meni 15min.
Sama täällä. Kuskin penkki natisee oven puolelta. En ole kans vielä innostunut rasvaileen. Täytyy kai ens vkolla kaivaa CRC takakontista..alkaa nimittäin kiristään se ääni!