on nyt sitten tehnyt 2rengasta sitä että ilmat häipyy yllättäin. ensin yks rengas teki sitä että ilmat hävisi n.2-3 kertaa viikossa, saattoi tyhjentyä sillä välin kun olin kaupassa.
nyt on menny 3kk että on ilmat pysyny. ja nyt taas alkoi sama rulianssi, mutta samalla tyhjeny takarenkaasta kans ilmat. aamulla olin töihin lähdössä, ajoin n.100metriä ja apumiehen puolelta hävis ilmat etu ja takarenkaasta yhtä aikaa.
no, ei siinä, nappasin illalla renkaat pois, kävin laittaan ilmaa niihin, kesti viikon ettei tyhjentyny,
no nyt sitten oli tyhjentyny takarenkaat taas ilma, ja kävin koittaan laittaa ilmaa siihen, ilmaa on sen verran että pystyy ajamaan, mutta rengas ei ottanut ilmaa vastaan ollenkaa?
ei ole mitään reikää renkaassa, sen olen tarkistanut. yks epäili tuossa että venttiilissä vika? on liian tiukalle väännetty se neula, ettei ota ilmaa vastaa aina, ja päästelee ilmaa pois sillontällön.
jos jollaki viisaalla ois antaa jonkinmoista neuvoa tähän, niin kiitos etukäteen! ajattelin kuitenki uusia neulan siihen, ja katsoa korjaantuuko vika, vai onko viisain painella rengasliikkeeseen?
autona on opel vecta a malli. jos sitä tietoa tarvii