Mikä paras vaimennin astraan?
Olen ostamassa takavaimenninta astra G ja merkkiä on monenlaisia ja hinnat kaikissa samaa luokkaa! Missä vaimentimessa on muhkeat äänet ja kestävyys? Aattelin laittaa koko simonssin putkiston, mutta jotkut ovat kehuneet simonssin ääniä rumiksi! Jos jollain kokemeksia niin viittisittekö antaa mielipiteitä!
Taitaa olla että nuo Steinmetz, Supersprint ja Marttelius on kestävempiä ja ne ei ruostu. Tosin hintakin on hieman eriluokkaa.
Remus, Simons ja muut pötöt saa vaihtaa 2-3 vuoden sisällä
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
- CorsaSport
- OCF Member

En tiedä noista Steinmetz, supersprint mutta mulle ainakin myyjä väitti että remus ois kans ruostumattomasta. Siinä on ainakin ihan kivat äänet, ei mitkään liika "pörisevät"On 2003-07-21 18:43, Markus_J wrote:
Taitaa olla että nuo Steinmetz, Supersprint ja Marttelius on kestävempiä ja ne ei ruostu. Tosin hintakin on hieman eriluokkaa.
Astra G sport 2.0 16v
Mul ois sulle DTM ovaali tuplaulostulolla takapönttö tehtaan paketissa. Ei käynytkään mulle, ja en viitsiny alkaa rakentaa. En ole vaan saanut palautettua. Käy heittämällä alle sun autoon, ja pitäis olla kuulopuheiden mukaan möreät äänet!
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-07-21 22:12 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-07-21 22:12 ]</font>
Remuskin on lähes ruostumaton, mutta jotkut osat siinä eivät ole...En tiedä noista Steinmetz, supersprint mutta mulle ainakin myyjä väitti että remus ois kans ruostumattomasta. Siinä on ainakin ihan kivat äänet, ei mitkään liika "pörisevät"
<font size=-1>[ This Message was edited by: BeQ on 2003-07-22 08:17 ]</font>

Audi TTR 165kw quattro