B Mantan jousien vaihto
-
caj-mikael
- 'Admiral'

-
0500_Ascona
- 'Admiral'

Ja kannattanee irroittaa myös raidetangon pää...? ja siitä jousipuristimesta ON hyötyä jos se jousi vakiopituinen eli ei sahattu...On 2003-07-21 19:12, turbobliz wrote:
yläpallonivel irti, sitten _vahva_ ote jousesta ja terävä nykäisy. Sitten se on sinun kädessäsi. jos ote ei ollut vahva se voi olla vaikka otsassa...
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
Todellakin aika olennainen jos irrottaa yläpallon ja vääntää alatukivartta väkisin niin paljo ku se menee. Mad.jousen pitäs kyllä sinne lopsahtaa. Mulle ei kyllä ollu käytössäni olleista jousipuristimista madallusjousien kanssa mitään apua, ei edessä eikä takana. Takana vaan iskari alapäästä irti. Kaks tunkkia kaveriksi ja nitkuttelua ja kitkuttelua ja taas mennään...On 2003-07-22 03:21, 0500_Ascona wrote:
Ja kannattanee irroittaa myös raidetangon pää...?
Keli ku keli, niin sutenööri se v*tut välittää
-
0500_Ascona
- 'Admiral'

..TU! Mä itse tyhmänä revin alapallon irti ja raidetangon pään... Takapää on helppoa kauraa ja harjoitus teki mestarin: Ei siinä enää kauaa menny kun sen oli jo viisi kertaa tehny samaan autoon...On 2003-07-22 12:42, Amppa wrote:Todellakin aika olennainen jos irrottaa yläpallon ja vääntää alatukivartta väkisin niin paljo ku se menee. Mad.jousen pitäs kyllä sinne lopsahtaa. Mulle ei kyllä ollu käytössäni olleista jousipuristimista madallusjousien kanssa mitään apua, ei edessä eikä takana. Takana vaan iskari alapäästä irti. Kaks tunkkia kaveriksi ja nitkuttelua ja kitkuttelua ja taas mennään...On 2003-07-22 03:21, 0500_Ascona wrote:
Ja kannattanee irroittaa myös raidetangon pää...?
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
-
Kilpakarva
- 'Senator'

-
0500_Ascona
- 'Admiral'

Pratar du svenska? Mää en ällyyyksi jekki murikan alle
No joo en itekkään ajatellu ihan kaikkee loppuun asti, ku eihän ne jarruletkutkaan kovin paljoo anna periksi. Mut eihän se alatuki hirveesti taivu jos siinä on vakaajakin vielä kiinni. Itse sain vaihdettua pari viikkoo sitten koko etuakselin (ei varmaan ainut basco, johon kyseinen rojekti on jouduttu tekemään), et en ihan tarkkaan muista mitä oli millonkin paikallaan
Kyllä ne vanhat pallonivelet ja ruostuneet pultit on sitten niiiiin mukavia...
-
kumimuumi
- OCF Member

niin yksi tunkki sinne perämurikan (se iso pallomainen jutska siinä keskellä taka-aksilaa) alle, panhardi (se poikkitanko) ja iskarien alapäät irti ja sitten nätisti laskee tunkkia alemmas --> ottaa kopin kun jouset tipahtavat paikoiltaan. ei tarvi kitkuttaa monella jekillä.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla