Elikkä B Vectrassa (x20xev) on todella surkea öljytikku, kärki on semmoinen punainen muovi josta pitäisi öljyn määrä katsoa, mutta jostain prkuleen syystä tuosta ei ikinä oikein meinaa saada selvää minkä verran siellä on sitä öljyä...
Kysyisin siis onko muissa x20xev varustetulla autolla käypäisiä tikkuja, jotka ois helpommin luettavia (vaikka semmoinen old school kokonaan metallinen kärki?)
x20xev öljytikku
x20xev öljytikku
NYK.
: Calibra (c20ne)
EX
: Calibra AT (c20ne), Vectra A (c18nz), Vectra B AT (x20xev), Vectra B (x20xev), Vectra B (x20xev), Calibra AT (c20ne), Omega B AT (x25xe), Calibra (c20ne), Calibra (c20ne), Vectra A (c20ne)
EX
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Re: x20xev öljytikku
Mulla on sellanen perus metallitikku. Siinä min ja full väli 0,75l. Eli luulisin sopivan koneista päittäin jos sama öljypohja.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Onks sul tommonen siis ihan ylimääräsenä vai omassa autossa? Jokatapauksessahan sen vois mitata siitä ihan tikun juuresta, siihen muoviosan alareunaan mikä tulee täyttöputken reunaa vasten, että onko samanmittaiset...Juutas kirjoitti:Mulla on sellanen perus metallitikku. Siinä min ja full väli 0,75l. Eli luulisin sopivan koneista päittäin jos sama öljypohja.
NYK.
: Calibra (c20ne)
EX
: Calibra AT (c20ne), Vectra A (c18nz), Vectra B AT (x20xev), Vectra B (x20xev), Vectra B (x20xev), Calibra AT (c20ne), Omega B AT (x25xe), Calibra (c20ne), Calibra (c20ne), Vectra A (c20ne)
EX
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Sori siis on omassa autossa, ei ylimääräisenä. Voin kyllä mitata tikun pituuden jos tarvetta ko. tiedolle.gish kirjoitti:Onks sul tommonen siis ihan ylimääräsenä vai omassa autossa? Jokatapauksessahan sen vois mitata siitä ihan tikun juuresta, siihen muoviosan alareunaan mikä tulee täyttöputken reunaa vasten, että onko samanmittaiset...Juutas kirjoitti:Mulla on sellanen perus metallitikku. Siinä min ja full väli 0,75l. Eli luulisin sopivan koneista päittäin jos sama öljypohja.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"