Omega höyryää vaikkei keitä?
Omega höyryää vaikkei keitä?
Minkä takia konepellin alta alkaa puskemaan höryä vaikkei auto keitä?
Lämmötkin on 80-90 mittarin mukaan mutta silti vaan.
Huijaako mittari vai vuotaiskohan nestettä jostain niin se kuumana kylmään tullessaan höyrystyy
Lämmötkin on 80-90 mittarin mukaan mutta silti vaan.
Huijaako mittari vai vuotaiskohan nestettä jostain niin se kuumana kylmään tullessaan höyrystyy
Re: Omega höyryää vaikkei keitä?
Avaa konepelti ja kato mikä siellä höyryää
Jäähdyttimeltä näytti tulevan, ja nestettä ontursas kirjoitti:Avaa konepelti ja kato mikä siellä höyryää
Jäähdytin vuotaa jostain?
Siihen mäkin päädyin, ei vain näy selvää vuotokohtaa.Enochian kirjoitti:Jäähdytin vuotaa jostain?
Täytyy tänään tarkistaa uudestaan.
Jos se jäähdytin vuotais, niin paisarin nestetaso hupenis nopeasti, veikkaisin vaan näitä kosteita ilmoja.
Mahdollista sekin, toivottavasti näin on.tursas kirjoitti:Jos se jäähdytin vuotais, niin paisarin nestetaso hupenis nopeasti, veikkaisin vaan näitä kosteita ilmoja.
Mulla omegassa teki kanssa samoin. Jäähdyttimen edellä mulla flekti, niin sen sinne väliin oli jotenki kivi päässyt ja aina höyryä päästeli.. Tiivisteaineella sain tilapäiväsesti paikattua.jiivee666 kirjoitti:Jäähdyttimeltä näytti tulevan, ja nestettä ontursas kirjoitti:Avaa konepelti ja kato mikä siellä höyryää
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Kyllä se on jäähdytin mistä se höyry nousee. Ja se on myös kuiva ettei siks höyryilisi.
Paikkaa ei pysty sanomaan mistä kohdin tulee.. Mikä on muuten tollasen syyläri täytteisen
jäähdyttimen oikea nestetaso? Tuntuu että kun sen kaataa täyteen, niin se
laskee aina siihen tasolle että kennon päällä on n. 10mm nestettä.
Onkse ok vai liian vähän? Vuotaakohan se jostain vaikkei ulospäin näykkään.
Öljyn sekaan vesi ei mene, eikä poistoletkukaan näytä kusevan ulos
Paikkaa ei pysty sanomaan mistä kohdin tulee.. Mikä on muuten tollasen syyläri täytteisen
jäähdyttimen oikea nestetaso? Tuntuu että kun sen kaataa täyteen, niin se
laskee aina siihen tasolle että kennon päällä on n. 10mm nestettä.
Onkse ok vai liian vähän? Vuotaakohan se jostain vaikkei ulospäin näykkään.
Öljyn sekaan vesi ei mene, eikä poistoletkukaan näytä kusevan ulos
Vois kokeilla tota syylärisementtiä, eikait siitä haittaakaan ole?Nizuxiini kirjoitti:Mulla omegassa teki kanssa samoin. Jäähdyttimen edellä mulla flekti, niin sen sinne väliin oli jotenki kivi päässyt ja aina höyryä päästeli.. Tiivisteaineella sain tilapäiväsesti paikattua.jiivee666 kirjoitti:Jäähdyttimeltä näytti tulevan, ja nestettä ontursas kirjoitti:Avaa konepelti ja kato mikä siellä höyryää
Viisainta uusia se syyläri ja pysyä kaukana syylärisementeistä.Nillä saa ehkä sen syylärin vuodon loppumaan mutta samalla myös lämppärin kennon ym. jäähdytysjärjestelmän paikkoja tukkoon.Jos haluaa pitää autonsa kunnossa ja vähääkään arvostaa autoaan niin ei edes harkitse noita sementtejä.
Itse tuohon vikaan veikkaan,että syylärin pääty tihkuttaa ja vuotopaikka vaikea paikallistaa kun vuoto on pieni ja neste höyrystyy saman tien. Omakohtainen kokemus b1 Vectran kanssa.
Itse tuohon vikaan veikkaan,että syylärin pääty tihkuttaa ja vuotopaikka vaikea paikallistaa kun vuoto on pieni ja neste höyrystyy saman tien. Omakohtainen kokemus b1 Vectran kanssa.
Niinpä! Itte vaihdoin kanssa hetikun löysin syylärin tilalle omaani. Jäähyjärjestelmän putsasin kokonaisuudessaan vedellä.sis kirjoitti:Viisainta uusia se syyläri ja pysyä kaukana syylärisementeistä.Nillä saa ehkä sen syylärin vuodon loppumaan mutta samalla myös lämppärin kennon ym. jäähdytysjärjestelmän paikkoja tukkoon.Jos haluaa pitää autonsa kunnossa ja vähääkään arvostaa autoaan niin ei edes harkitse noita sementtejä.
Tai muutaman kerra käytin pelkillä vesillä. Tai vaihdoin suht tiuhaan tahtiin vettä niin sai paskat pois lämppärinkennosta sekä muualta putkista.
=)
Auttaahan se syylärisementti kyllä, mutta tukkii hyvin todennäkösesti myös lämppärin kennon.
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Loppu häyryytys kun vaihto jäähdyttimen
mulla sama vika kenties? mulla vaan puskee höyryt sisälle:D
Omega 2l 16v
Omega 2l 16v caravan
Omega 3l 24v b2 caravan
Vectra 2.2l
Omega 2l 16v caravan
Omega 3l 24v b2 caravan
Vectra 2.2l
sulla vuotaa kenno sisällä... sen glykoolin hajun tunnistaa kyllä... siihen ei auta syylärin vaihta vaan kennonmrontti kirjoitti:mulla sama vika kenties? mulla vaan puskee höyryt sisälle:D
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben