Vectra C lisää valoa keulalle?
-
swordfish63
- 'Kadett'

Vectra C lisää valoa keulalle?
Minkälaisia lisävaloja lyhyet/pitkät voi laittaa vectran keulille ei oo hajua noista referensseistä.
Tehoa saa olla niin paljon kun laki sallii
Tehoa saa olla niin paljon kun laki sallii
Vectra C 3,2 Sport Wagon 2005
Re: Vectra C lisää valoa keulalle?
Jos haluat täysin lailliset ja paljon tehoa tuovat lisäpitkät niin tilaa tuolta Fabixilta xenon lisäpitkät. Kokoa noilla on paljon ja kauniita niistä ei henkilö autossa saa tekemälläkään mut valoa tulee aivan perkeleesti. Veljellä on nuo vitossa ja toimii tosi hyvin.
Jos haluat kuitenkin säilyttää ulkonäön siitinä ja jättää lisäpitkät pois niin hanki lyhyisiin 35W xenon sarja ja pitkiin sit 55W xenon sarja. Eivät ole lailliset mut tehoa tulee enemmän kuin mistään halogeenilisäpitkä sarjasta ja näyttää vakiolta ja siistiltä. Katsastukseen nuo joutuu poistamaan mut se nyt ei ole kummoinen homma. Kuitenkin autossa on linssi umpiot vakiona joka korjaa valokuvion oikeaksi ja korkeuden kun itse säädät hyväksi niin kukaan ei vilkuttele vastaan ja poliisit ei mitään kysele varsinkin kun otat 4300K tai 5000K lämpötilalla olevat valot.
Ja tiedän että kohta valopoliisi "zafira" on täällä huutelemassa jotain et häikäisee tai on laittomat mut tosi asia on et tuo setti toimii ja näyttää hyvältä, ilman rumia ämpärivaloja.
Jos haluat kuitenkin säilyttää ulkonäön siitinä ja jättää lisäpitkät pois niin hanki lyhyisiin 35W xenon sarja ja pitkiin sit 55W xenon sarja. Eivät ole lailliset mut tehoa tulee enemmän kuin mistään halogeenilisäpitkä sarjasta ja näyttää vakiolta ja siistiltä. Katsastukseen nuo joutuu poistamaan mut se nyt ei ole kummoinen homma. Kuitenkin autossa on linssi umpiot vakiona joka korjaa valokuvion oikeaksi ja korkeuden kun itse säädät hyväksi niin kukaan ei vilkuttele vastaan ja poliisit ei mitään kysele varsinkin kun otat 4300K tai 5000K lämpötilalla olevat valot.
Ja tiedän että kohta valopoliisi "zafira" on täällä huutelemassa jotain et häikäisee tai on laittomat mut tosi asia on et tuo setti toimii ja näyttää hyvältä, ilman rumia ämpärivaloja.
Mä tuun huutelemaan vasta siinä vaiheessa, kun ruvetaan laittamaan xenoneja heijastinumpioihinG.T.S kirjoitti:]Ja tiedän että kohta valopoliisi "tuomas" on täällä huutelemassa jotain et häikäisee tai on laittomat mut tosi asia on et tuo setti toimii ja näyttää hyvältä, ilman rumia ämpärivaloja.
-
swordfish63
- 'Kadett'

Heittäkääs vähän linkkiä noista sopivista sarjoista
Vectra C 3,2 Sport Wagon 2005
Tuolta suosittelen ostamaan Fabix ja tuo kaveri jonka nimimerkillä tuo ilmoitus on tietää asiasta melko paljon. Eli jos et tiedä mitä tilaat, laita YV ja kysy mitä kaikkea tarvitset jne. Itse ottaisin jos nyt tarttis ottaa, tuon Canbus pro sarjan ja 35W 5000K H7 lyhyille ja 55W 5000K H7 sarjan pitkille. Toimii aivan varmasti. Sitten kiinnikkeet vain ja eikun asentaman. Itelläni oli vectrassa tuollaiset ja valo tehoa riitti eikä ketään häikäissyt.swordfish63 kirjoitti:Heittäkääs vähän linkkiä noista sopivista sarjoista
Jos päädyt hankkimaan nuo niin asennus ohjeita voin antaa ihan YVnä tai jos asusta PKS alueen lähellä niin vaikka kädestä pitäen tulla näyttämään.
Ite tilasin tuolta fabixilta can bus 35w 4300k h7 setin ja meni samotein paikoilleen.Ei tarvinnut ylimääräisiä kiinnikkeitäpolttimot,vaan istui suoraan orkkis pikaklipsuihin.valoa tuli kiitettävästi lisää ja huomattavasti paremman näkönen tuo keula.
Jos puhuisit tosiaan ihan vaan omasta puolestasi.Zafira kirjoitti:Mä tuun huutelemaan vasta siinä vaiheessa, kun ruvetaan laittamaan xenoneja heijastinumpioihinG.T.S kirjoitti:]Ja tiedän että kohta valopoliisi "zafira" on täällä huutelemassa jotain et häikäisee tai on laittomat mut tosi asia on et tuo setti toimii ja näyttää hyvältä, ilman rumia ämpärivaloja.
Ei se linssiumpionkaan kuvio välttämättä oikein ole, vaikka rajaus toimiikin yleensä myös xenonpolttimoilla. Tiukka rajaus onneksi kuitenkin onneksi estää pahimman häikäisyn kunhan on suunnattu oikein, eikä vähän ylöspäin kun"tehoa riittää".G.T.S kirjoitti: autossa on linssi umpiot vakiona joka korjaa valokuvion oikeaksi ja korkeuden kun itse säädät hyväksi
On noissa pingpongpolttimoissa eri merkkien välillä niin isoja eroja että voi olla se valoa antava kammiokin eri kohdissa eri lampuissa, ei sitä mikään umpio "korjaa".
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Kyllä mulla ainakin tarvike xenonien(4300K) lähivalokuvio on aivan sama kuin tavallisilla paskoilla H7 polttimoilla.Eikä tarvinnut säätää mitenkään valoja.
Ja nyt näkee eikä vastaantulijat pahemmin valoja vilkuttele:-)
Sitä paitsi kyllä alkuperäiset xenonitkin häikäisee aikas paljon ovat sitte suunnattu oikein tai väärin.
:-)Mad
Sitä paitsi kyllä alkuperäiset xenonitkin häikäisee aikas paljon ovat sitte suunnattu oikein tai väärin.
Opel Vectra C 1.8 Wagon, 2008.
-
opelisti77
- OCF Member 2018

maddmaxx kirjoitti:Kyllä mulla ainakin tarvike xenonien(4300K) lähivalokuvio on aivan sama kuin tavallisilla paskoilla H7 polttimoilla.Eikä tarvinnut säätää mitenkään valoja.
Samaa mieltä