calibra 4x4 turbo missä on bensapumppu
calibra 4x4 turbo missä on bensapumppu
eli calibra turbo vuosmalli 1995 ni missä siinä on bensapumppu onko tankinsisäinen vai ulkoinen... 
opel calibra 4x4 turbo 1995
Re: calibra 4x4 turbo missä on bensapumppu
Saattaapi olla jo tankin sisäinen.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Kurkkaa tankin etuosaan siellä pitäs pumpun näkyä poikittaissuunnas ja suodatin heti peräs jos on ulkoinen, mulla oli 93 ja siinä oli vielä ainaki ulkoinen.
-
sedan c18xe
- 'Senator'

ja ainakin 94 vielä ulkoinen
no suodan näkyy mut pumppua en löydä...tankinpäältä tulee putki suodattimelta
kertokaas mikäs homma on ottaa tankki pois....
opel calibra 4x4 turbo 1995
Onnistuu yksinkin irroittaa tankki, mutta kannattaa ajaa mahdollisimman tyhjäksi ensin.Passe kirjoitti:no suodan näkyy mut pumppua en löydä...tankinpäältä tulee putki suodattimeltakertokaas mikäs homma on ottaa tankki pois....
Itse pari kertaa olen tankin irroittanut ja tehnyt sen kutakuinkin seuraavasti:
-Apparin puolelta renkaan takaa sisälokarin pätkä pois, jotta pääsee täyttöputkeen käsiksi.
-Klemmarit edellämainitusta auki
-Tunkki tankin alle tukemaan ja kiinnityspantojen takimmaiset pultit auki
-Laske tankkia varovasti alaspäin senverran, että mahdut apparin pyöräkotelon kautta irroittamaan anturin liittimen ja bensaletkut tankin päältä laipasta(niissä ei kovin paljoa pelivaraa)
-tämän jälkeen lasket tankin kokonaan alas. Tietty samalla katsot ettei ole mitään letkuja hannaamassa vastaan tms.
Kasaaminen kutakuinkin päinvastaisessa järjestyksessä.
Itse en ole noita kiinnityspantoja irroittanut kokonaan, niin yksinään tankin paikoilleenlaitto helpottuu.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri