Vectra C-malli sisävaloista?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
VectraCD
'Admiral'
'Admiral'

Vectra C-malli sisävaloista?

Viesti Kirjoittaja VectraCD »

Nykyinen Opel Vectrani (vm. 2004) ollut käytössäni nyt hiukan päälle vuoden. Olen ollut tosi tyytyväinen autooni ja sen toiminut hyvin. Ainoa asia mikä ihmetyttää on sisävalojen puute. Varustetasona on Comfort. Minulla oli Aiemmin G-mallin Astra Sport vm. 2003. Siinä sisävalaistus oli hoidettu tosi mallikkaasti.

Nykyisessä Vectrassani on vain katon etuosassa valo. Ja senkin olen saanut palamaan vain silloin kuin jokin auton ovista on auki. Valon yhteydessä on kaksi katkaisijaa, mutta kummallakaan ei sisävalosyty ovien ollessa suljettuina? Minusta on aika erikoista, että Opel on tässä säästänyt sisävalojen suhteen, koska muuten auto on mielestäni riittävän hyvin varusteltu.
*entiset: Opel Vectra 1.8 CD, Hb vm.-98 -> Astra 1.8 Sport, Hb vm.-03 -> Vectra 2.2. Comfort, sedan vm.-04
Opel Astra 1.6 Enjoy Wagon vm.-07 ja Calibra 2.0i 8V vm.-91
**nykyinen: Opel Astra 1.4t Enjoy Sports Tourer vm.-14
Jektra
'Admiral'
'Admiral'

Re: Vectra C-malli sisävaloista?

Viesti Kirjoittaja Jektra »

Eikös se valo syty kun vetää valokatkaisijaa? Vai joko opel on siitä luopunut..
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

Meillä on Comfort vectra (vuoden 2003) ja on edessä "iso" neliönmuotoinen valo jossa on takana neljä nappia joista voi sytyttää apparin tai kuskin karttavalon tai tuon ison valon. valo myös syttyy kun jonkin oven avaa.

Meillä myös takapenkkiläisille nuo lukuvalot jotka syttyvät myös kun jonkin oven avaa tai sitten omista käyttönapeistaan. Tuo takalukuvalo tieten taisi olla lisävaruste ja sitä ei kaikissa ole, mutta ihmettelen jos edessä oleva valosysteemi ei ole samanlainen kaikissa? :O
tammari
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tammari »

Mulla nuo valot sdessä ja takana.

Ohje niiden asentamiseen germaanaiksi.

http://www.opel-niedersachsen.de/leselampen.html
Wolf80
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Wolf80 »

Kyllä noita etuvalojakin on sitten ainakin kahdenlaista. Ilman lukuvaloja ja lukuvalojen kanssa. Mulla on pelkkä yleisvalo ja yksi kytkin edessä katossa. Takana ei ole mitään valoa. Eipä näe edes ovenkahvaa pimeällä takapenkillä, jotta pääsisi autosta ulos kun etupenkit peittävät edestä tulevan valon. Tietenkin jos muistaa niin sitten, mutta esim. vieraat kyyditettävät eivät tätä tiedä. Melko käsittämätöntä, että tuo takapenkin valo ei ole vakiovaruste tuon kokoisessa autossa, jossa muuten on kyllä kaikennäköistä sähkökikkaretta kylvettynä ympäri autoa takaluukusta lähtien. Tavaratilassa on muuten hyvät valot kyllä (kummallakin puolen kyljissä). Siltä osin ei moittimista.
Vectra C Wagon 2.0T 2004
Vastaa Viestiin