Kysymys: Millä aineella tai tiivisteellä nuo ovat toisissaan kiinni? Eli takaisin kasaaminen ilman vuotamisongelmaa..
RH:n koottavien 2-os.vanteiden tiivistys(zw1)
RH:n koottavien 2-os.vanteiden tiivistys(zw1)
Eli auttakaas kokematonta
Tarkoitus olisi jossain vaiheessa maalata vanteiden puolat ja koska vanteet ovat koottavat 2-osaiset, ottaisin kehät irti itse vanneosasta(malli siis rh zw1).
Kysymys: Millä aineella tai tiivisteellä nuo ovat toisissaan kiinni? Eli takaisin kasaaminen ilman vuotamisongelmaa..
Suoraa huutoa 3000 24v
Re: RH:n koottavien 2-os.vanteiden tiivistys(zw1)
Minä laitoin jollain sikamassalla. Mulla ainakin oli semmonen tiivisteura missä alunperin oli kuminen tiivistenauha ja jokin liima päällä. Jos liimalla tiivistät niin älä laita sitä liimaa osien väliin vaan pelkästään siihen uraan. Voi muuten olla sen jälkeen yksiosaiset vanteet 
Noissa ZW1:ssä joita oon nähny ei ainakaan mitään tiivistenauhaa ole ollut. Itte oon niitä ihan SikaBondilla kasannut ja hyvin on aina pitäny ilmat.
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Jep, sitä sikamassaa vähän tuossa jo funtsinkin, kiitoksia vinkeistä.
En ole vielä purkanut vanteita, joten saa nähdä onko sielä jokin tiiviste vai mimmonen systeemi.
En ole vielä purkanut vanteita, joten saa nähdä onko sielä jokin tiiviste vai mimmonen systeemi.
Suoraa huutoa 3000 24v
Saattaa olla liimattu ja todennäköisesti hiukan piukassa jos näin on, ainakin näin on noiden vanteiden osalta ollut joita on tullut nähtyä.
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2