Ja semmoista kanssa olen ihmetellyt että mikä on se nettipiuhanpaikka autonkäsinojan alla?
omega 2.5 v6 nykiminen kylmänä
omega 2.5 v6 nykiminen kylmänä
Elikkäs Omega ei lähde kylmänä vasta kuin 5-10 startilla käyntiin. Aijemmilla lupailee jotain mutta ei käynnisty, sitten vaihtelevasti 5-10 startin jälkeen hörähtää röpöttäenkäyntiin. Sitten kun lähtee ajamaan 0-10min lämmityksen jälkeen tehot ovat ihan kadoksissa, ja ajotietokone näyttää kulutukseksi 30-40 L/100km ja mopokin kiihtyy nopeammin. Lisäksi kone nykii paljon ja kun 80 saa vauhtia ja vaihtaa 4.vaihteelle alkaa hirmuinen ravistus kaasua painaessa. Koneenlämmetessä ja myöhemmin pikkuisenkin lämpimänä mitään ongelmia ei ole. Vikakoodit luettu ja johonkin käyntinopeuden anturiin ei saa signaalia. Öljy myös tuntuu autoon kelpaavan. Mistä kannattaisi ruveta vikaa etsimään? Pikaista apua tarvitaan!!
Ja semmoista kanssa olen ihmetellyt että mikä on se nettipiuhanpaikka autonkäsinojan alla?
Re: omega 2.5 v6 nykiminen kylmänä
Johonkin käyntinopeuden anturiin = kampiakselin asennontunnistin. Sijaitsee öljynsuodattimen vieressä, tilalle sitten vain orkkisosaa. Liitin on vähän kurkottelun takana koneen takaosassa.
Nettipiuha lienee puhelimen passiiviluurin pistoke, ei siis mikään Opel- vakiovaruste.
Nettipiuha lienee puhelimen passiiviluurin pistoke, ei siis mikään Opel- vakiovaruste.
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia