Vectra B 2.2 Sport Iskarit

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
nitrolite82
'Kadett'
'Kadett'

Vectra B 2.2 Sport Iskarit

Viesti Kirjoittaja nitrolite82 »

Tarvis tilailla uudet iskarit edellä mainittuun kulkineeseen, ja oon kattellu noita Bilsteinin iskareita, mutta kummat olis lähempänä alkuperäisiä, B4 vai B6 mallit? Hinnassa kuitenkin 100% ero. Saa myös ehdotella muitakin hyviä ja kohtuuhintaisia pumppuja.
Anzah
'Senator'
'Senator'

Re: Vectra B 2.2 Sport Iskarit

Viesti Kirjoittaja Anzah »

Itellä 4x Sachs ja taakse vaihtui juuri uudet, jotka löytyy varaosanumerolla 125082 ja erittäin tyytyväinen olen ollut -30mm alustan kanssa.

Edelliset oli takana TRW ja kopisi jo uutena, sain takuuseen uudet, jotka alkoi ääntelemään alle puolessa vuodessa.

Olet vaan tarkkana, että tulee jousilautanen taakse mukana, osa varaosamyyjistä luulee, että B-veccuun ei taakse muka tarvita.
007 ja Pallosalama -(z)-
nitrolite82
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja nitrolite82 »

Kiitti vinkistä, laitoin just kyseiset pumput tilaukseen. Tänään vasta kattelin tarkemmin tuota auton takapäätä, aikas paljon on tukivarsia yms. romua mokomassa. Onkohan syytä vaihtaa mitään muita hiluja samalla? Tietty kiva olis vaihtaa kaikki kerralla, mut sen verran on kilkkeitä että kertyy kivasti hintaa....
Auto tuntuu noilla orkkis 16" pyörillä olevan aika ura herkkä, menee kuin mato uran reunalta toiselle, sillä epäilin noita iskareita ja mahd. jotain takapään puslia? Tietäis vaan mitä vaihtaa. Ylimääräisiä ääniä ei kyllä mistään nurkasta kuulu.
Anzah
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Anzah »

Uraherkkyyttä löytyy kyllä, vaikka oon vaihtanu taakse kaikki hilppeet.
Mutta jos kolinoita tai napinoita ei kuulu, niin ei varmaan ole vielä aika muuta sinne vaihtaa. Iskarinvaihdossa kannattaa paikkoja katsella, heilutella ja väännellä, josko jotain kulunutta huomais.

Tällä foorumilla on kyllä paljon keskustelua B-vectran takapään kolinoista ja puslanvaihdoista.
007 ja Pallosalama -(z)-
Vastaa Viestiin