B1 omegan sumareitten irroitus?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
N3ON
'Senator'
'Senator'

B1 omegan sumareitten irroitus?

Viesti Kirjoittaja N3ON »

Ennen kun rupeen kiroilemaan ja repimään tukkaa päästä niin aattelin kysästä mitenkä edellä mainittu asia onnistuis? Pitääkö esim. puskuri ottaa pois?
Napsahti mersumieheltä tikkuaskin kokonen kivi suoraan lasiin ja lasi säpäleiks. Katastus ois eessä ja tullu muutenkaan polteltua noita ni nyppäsempähän kokonaan pois.
Paska Omena
OCF Member
OCF Member

Re: B1 omegan sumareitten irroitus?

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

Kyllä ne mun mielestä saa sieltä alakautta irti puskuria irrottamatta. Jos pelkästään katsastuksen takia tarvii ottaa pois, niin vaikka mustalla teipillä vaan vedät ne umpeen. Sen jälkeen sulla ei oo etusumuvaloja... :D Ja jos oikeen jaksaa rehkiä niin irrotat johdot niin on varmempi.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Muistaakseni se sumarin viereinen muoviritilä ensin torx(e)illa (T20) irti ja sen jälkeen saa sumarin ruuvitkin irroitettua. Leimalla tosiaan riittää kunhan ne eivät toimi, jos ne toimivat niin umpioiden täytyy olla ehjät.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

omega16t tais tehä sillein että tummenti lasit ihan mustaks ja kemiallisella metallilla vetäs polttimon kannat umpeen. Inssi todennu että erittäin tehokkasti disabloitu. Ensin vissiin meinannu kitistä tummista laseista :lol:
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Mulle tuli korjauskehotus toissavuonna leimalla kun oli toisesta sumarista lasi halki, viimeksi otin johdot irti molemmista niin ei tullut mitään merkintöjä. Silloin edelliskerralla inssi sanoi että jos ne toimivat niin täytyy olla lasitkin ehjät, vaikka kyseessä ei olekaan pakollinen varuste.
Paska Omena
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

Itse vedin leimalle molemmat umpeen vaan teipillä. Ja oli ne johdotkin irti. Kysyinkin vielä katsastajalta että riittääkö niin muistaakseni sanoi että pelkät teipitkin olis riittänyt. Olin kyllä ostanut ehjän sumuvalon tilalle, mutta mulle oli lähetetty väärän puolen umpio :evil:
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
N3ON
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja N3ON »

Joo niitten mustien säleköitten alta löyty ruuvit paitsi et olivat niin ruosteessa ja mäklääntyneet et lopulta lähtivät rälläkkää apuna käyttäen. Sen verran vanha auto et ehjästä lampusta putos lasi kun moukaroin ruuvia niin positiivisena yllätyksenä löyty asbestia lampun sisältä... Löyty jotain tuuninki verkkoa tallista niin löin aukot umpeen nyt on komiat blingbling verkot :D No nyt on yks vika pois listasta
Vastaa Viestiin