Kenwoodin KDC-M7024 + hifi calibraan

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Exorcist
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Exorcist »

Calibra on reissaamassa Saksasta vielä Suomen puolelle mutta on jo aika miettiä hifipuolta. Soittimeksi olin ajatellut tilata saksasta jostain nettikaupasta tuon ko. soittimen? Hyvää/huonoa? Mikä on luotettava nettikauppa, ja kuinka takuu tarpeen vaatiessa toimii kun en saksaa osaa sanaakaan.

Sitten. Olisi tarkoitus saada hyvältä kuulostava äänijärjestelmä, mutta itse olen täysin tietämätön näissä hifihommissa. Kaverit kyllä lupailivat autella asennuksissa sun muissa, mutta näin alustavasti minkähintainen laitteisto kannattaa ostaa. (Ja minkälainen?) Ja sitten tätä yleistä tietoa, että kuinka isot kaiuttimet menevät calibran vakiopaikoille, ja miten olette saaneet toimivimmat ratkaisut.

Searchillahan tuolta vähän löytykin mutta lisää kaivataan.

Edit: Ja ehdotukseksi olin saanut lähinnä Erillissarja (6,5"+3,5"), sub ja 4-kanavainen vahvistin.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Exorcist on 2003-08-10 22:59 ]</font>
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Laadukas 12" subbari soi minun korviini hyvällä vahvistimella ja kotelolla. Muistaa vaan pitää korin räminät poissa ni sitä kehtaa myös soittaa. (siis ei tarvi edes laittaa lujaa ku joku muovi rupee metelöimään...)

Kävin kuuntelemmassa alku kesästä jotain hyvää 6,5" erillis sarjaa kaupassa ja soi ihan täydellisesti... (pehmeä ja selkeä diskantti) Merkkiä en muista, mutta hintaa oli 180 €/pari. Ton hintaluokan minä laittaisin.
piriste
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja piriste »

itsellä tuli mieleen calibraan kokeilla mahduttaa siihen takapyörien takana takakontissa sivulla oleviin koloihin siististi 8" tai 10" subit, ei varmasti paras ratkasu jos haluat että autosi jyminä kuuluu kilometrien päähän, mutta varmasti olisi ainakin siisti ja tilan käytön kannalta järkevä ratkaisu kun vahvistimenkin saa niihin lokeroihin piiloon.
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

http://www.schnaepp.de toimittaa postiennakolla suomeen. suosittelen :smile: . toiset on tilanneet http://www.carstereocomponents.com mutta sinne pitää kai maksaa etukäteen luottokortilla.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
SorZa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja SorZa »

Hei osta multa tommonen mankka.
ihan uus, postissa vielä. Oon tilannu sen tuolta shnaepista.
Hintaa olis 388.99€

Sikss en sitä oo koskaan hakenu ko ostin Alpinen mankan.

jos kiinnostaa niin soittele 044-2861691
tai mailaa sorza@cedunet.com
Kuva
calibra4x4
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja calibra4x4 »

kyl sinne takaluukkuun 12" mahtuu ainakin hienosti, etuoviin 5.25" ja diskantit a-pilaariin tai oveen! mul on sit viel 8":set etupenkkien edessä!
Exorcist
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Exorcist »

Mahtuuko eteen 6,5" korokepaloilla?
juhis85
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juhis85 »

kyl siihen mahtuu 6.5" korokkeilla...

mun kaverilla on kaks infinityn 12" kappa perferctiä... ronkissa ja sit vararegas kotelossa on pari vahvaria ja konkka...

kuva tossa http://www.audiocars.net/ siit autot ja Opel calibra ja viimenen kuva...
Kaikki sopii kun ne pistetään sopiin....
Vastaa Viestiin