ECU Huoltoo pirkanmaalla?
ECU Huoltoo pirkanmaalla?
Eli ajoneuvona vectra b -01 z18xe. Vikakoodeja tarjoo P0202 ja P0302 eli 2.syl suutin ja 2.syl sytytys. Kone käy kylmänä nätisti mutta noin 10-15min ajon jälkeen kakkonen putoaa pelistä. Tästä voisin päätellä että boxissa vikaa kakkos sylinterin ohjauksen kohdalla että kun tärpeeksi lämpiää niin kylmäjuotos tms. ei ota enää kontaktia. Eli löytyykö tampereen lähistöltä ketään osaavaa fixaria joka osaa noiden boxien kanssa pelata? Ja jos muita ehdotuksia viasta tulee mieleen nii kipeästi kaivataan vinkkejä...
Omega B2 2.6 V6 24V -01
omega 3000 24v -89 levolla
ex.vectra 2.0 4x4 "89"
ex.omega c20ne -91
ex.omega c20se -87
ex.vectra 2.0 4x4 "89"
ex.omega c20ne -91
ex.omega c20se -87
Re: ECU Huoltoo pirkanmaalla?
puolapakettejahan mun muistin mukaan näistä menee niinku tupakkia eikä mitään moottorin ohjainlaitteita.
ota se moottorin suojakoppa pois ja osta kylmäsprayta pari purkkia ( motonet, puuilo )
sit ku se pytty putoaa pois pelistä niin suihkuttele puolapakettiin kylmää niin jos alkaa pelaamaan niin vika on selvillä.
tuo suuttimen vikakoodi hieman hämää minua. tosin z18xe ohjainlaitekkin taitaa olla siellä imusarjassa kiinni niin pääset suihkuttamaan sitäkin
kylmäspraylla kätevästi kun vika on päällä.
vois hyvällä tuurilla paikallistaa jompaankumpaan sen vian.
ota se moottorin suojakoppa pois ja osta kylmäsprayta pari purkkia ( motonet, puuilo )
sit ku se pytty putoaa pois pelistä niin suihkuttele puolapakettiin kylmää niin jos alkaa pelaamaan niin vika on selvillä.
tuo suuttimen vikakoodi hieman hämää minua. tosin z18xe ohjainlaitekkin taitaa olla siellä imusarjassa kiinni niin pääset suihkuttamaan sitäkin
Nokialta löytyy tommottis. http://www.janinkorjaamo.fi/
laiskaksi haukkuvat vaikka mitään en oo tehny
Ecuja noihinkin on korjattu, ettei se mikään uusi asia ole. Puolapakettejakin on toki vaihdettu. Tutkimismenetelmänä edellämainittu toimii hyvin.FullMetal kirjoitti:puolapakettejahan mun muistin mukaan näistä menee niinku tupakkia eikä mitään moottorin ohjainlaitteita.
Ecu, mittaristo ja TCM-korjaukset
Optimoinnit, immo off, ym.
http://www.sercap.fi
Optimoinnit, immo off, ym.
http://www.sercap.fi
kyl mä ite lähtisin siitä puolasta ja suuttimesta tutkimaan asiaa...
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
suuttimet tsekattu ja kokeiltu kolmella eri puolalla, mutta sama vaiva...
Omega B2 2.6 V6 24V -01
ex.vectra 2.0 4x4 "89"
ex.omega c20ne -91
ex.omega c20se -87
ex.vectra 2.0 4x4 "89"
ex.omega c20ne -91
ex.omega c20se -87
ecu korkattuu ja oli joku keraaminen pääteaste tms. halki....Eli jos joltain löytyy uutta boxia num. 09 158 689. 5wk9 154 ja ajoneston kilkkeitä nii tarjota saa
Omega B2 2.6 V6 24V -01
ex.vectra 2.0 4x4 "89"
ex.omega c20ne -91
ex.omega c20se -87
ex.vectra 2.0 4x4 "89"
ex.omega c20ne -91
ex.omega c20se -87